• چه زود محک می‌خوریم!!

    چه زود محک می‌خوریم!!

    مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران نسبت به ادعای یکی از روزنامه های کشور واکنش نشان داد.

  • نگاه رهبرمعظم انقلاب به نمایشگاه کتاب

    نگاه رهبرمعظم انقلاب به نمایشگاه کتاب

    رهبر انقلاب به گرانی کتاب و هم به نامرغوب بودن کاغذ داخلی انتقاد کردند. اما خود نمایشگاه را در بعضی از پیام‌ها و بیانات می‌گویند این یکی از آرزوهای ما بود.

  • نقش شهروندان در مبارزه با مافیای زباله

    نقش شهروندان در مبارزه با مافیای زباله

    مدیریت شهری در دوره ششم به بحث فساد به‌خصوص در زمینه زباله‌گردی و سودجویی از کودکان کار ورود کرده و در این زمینه حساسیت زیادی دارد

  • سه پیام در یک عکس

    سه پیام در یک عکس

    یادمان باشد کتاب خوب، دنیای ما را بزرگ‌تر از قبل می‌کند و آدمی که بزرگ‌تر از قبل باشد، دیگر آدم قبلی نخواهدبود.

  • بغض وحدت ساز

    بغض وحدت ساز

    اختلاف سلیقه همیشه هست اما جایی که شقاق ایجاد و وحدت شکسته شود، تنها مردان انقلابی‌اند که تاب نمی‌آورند و حساب‌شان را جدا می‌کنند و اگر صدایشان بلند شود، از سر اخلاص می‌لرزند و بغض‌شان از غیرت می‌ترکد.

  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم

    با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم

    ما هم در شورای شهر تهران تعارفی با شهرداری نداریم؛ تشویق می‌کنیم تا امور را دنبال کنند و اگر مشکلی باشد تذکر خواهیم داد تا بهتر پیش بروند

  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج

    دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج

    برخی دولت‌های اسلامی طی دهه‌های گذشته تلاش می‌کردند از کنار موضوع «برائت» بگذرند و برنامه‌ای در این زمینه نداشتند. امروز اما، ظلم آشکار و جنایتی که در سرزمین‌های اشغالی علیه مردم فلسطین و به‌ویژه زنان و کودکان روا داشته می‌شود، ضرورت برائت از دشمنان اسلام را دوچندان کرده ‌است.

  • مثل ابراهیم ع

    مثل ابراهیم ع

      صحنه هستی به سمت ظهور امت ابراهیم در حرکت بود و امروز این حرکت سرعت گرفته. کاش در این جبهه فعال بودیم و آنگاه زندگی‌مان همه‌اش حج می‌شد؛ حجی ابراهیمی.

  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین

    تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین

    برای تک‌تک این پروژه‌ها شاخص‌های فرایندی و پیامدمحوری تعیین شد که براساس رابطه پیش‌نیازی و هم‌نیازی پروژه‌ها و همچنین ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها، در طول ۱۰سال توزیع شدند.

  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر «برای خواهرم، خواهرت، خواهرامون» نمی‌خواند؟

    چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر «برای خواهرم، خواهرت، خواهرامون» نمی‌خواند؟

    ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه در حالی است که مطالبه معترضان تنها توقف جنایت در غزه است اما همین را هم تحمل نمی‌کنند

  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم

    حکمرانی رسانه را جدی بگیریم

    آن حکومتی در رسیدن و به‌حرکت‌درآوردن جامعه برای نیل به اهداف موفق‌تر است که حکمرانی‌اش بر دل و جان مردم مسلط باشد؛ و حاکمیت رسانه‌ای، ابزار آن به‌شمار می‌رود.

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر

    روزنامه نگاری با قدرت تیتر

    در عصر رقابت فشرده رسانه ها و سهم طلبی رسانه های نوظهور ، بهره گیری رسانه ها از مزیت نسبی خود می تواند ضامن حیات و بالندگی آن ها باشد .

  • آقای دادستان کجاست!؟

    آقای دادستان کجاست!؟

    خرید اتوبوس طی ۱۲سال دوره مدیریت آقای قالیباف ۱۲۰۰عدد بوده است و در تمام سال‌های دوره اصلاحات ۱۳۰دستگاه. تا الان نیز ۷برابر دوره اصلاحات یعنی حدود ۸۲۶دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی وارد شده است

  • شورای ششم و احیای مشارکت معتمدان محلات

    شورای ششم و احیای مشارکت معتمدان محلات

    ارتباط مستقیم با مردم و تصمیم‌گیری‌های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران در مسائل مختلف شهری سبب شد جایگاه این شورا در بین مردم حفظ شود

  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟

    چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟

    شهرداری در برخی پروژه‌ها نیاز به همراهی دولتمردان دارد که هرگز از سوی دولت‌های گذشته عملیاتی نشده است.

  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن

    خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن

    امروزه پس از ضربه طوفان‌الاقصی به صهیونیست‌ها موضوعی که به‌ شدت برای جبهه غرب سخت و سنگین تلقی می‌شود، آگاهی و هوشیاری مردم کشورهای غربی و آمریکا از جنایاتی است که توسط اسرائیلی‌ها در نوار غزه رخ می‌دهد.

  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی

    حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی

    در دوره‌ای قرار داریم که این‌بار سیاست‌ها و تصمیمات حاکمیتی باید پیوست هنر و رسانه شود؛ چون ابتدا جان مخاطب هدف است و بعد محیط و کالبد او.

  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

    چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

    درحال حاضر، به‌دلیل اختلافات زمانی شب و روز، مردم همه کشورهای جهان در یک ساعت مشخص سر کار نمی‌روند و مشاهده می‌کنیم این موضوع خللی به کسب‌وکارهای جهانی نیز وارد نمی‌کند.

  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت

    ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت

    سخنان رهبر معظم انقلاب یک خطای تحلیلی را در ذهن‌ها اصلاح کرد و آن دقیقا همان بود که اتفاقا غربی‌ها و خاصه صهیونیست‌ها بهتر از ما فهمیده بودند.

  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»

    هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»

    در نظام جمهوری اسلامی آنچه بیش از هرچیز مهم است، تحقق اهداف والای انقلاب است؛ لذا افراد خودشان را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا ارتش جمهوری اسلامی سربازانی برای نیل به این ارزش‌ها و قله‌ها  می‌دانند.

  • آمریکا و تجاوز به حق وتو !

    آمریکا و تجاوز به حق وتو !

    خبر کوتاه بود، آمریکا در نشست بامداد جمعه شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه پیشنهادی الجزایر برای عصویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد.

  • زمان تنبیه اسرائیل برای ایران مشخص است

    زمان تنبیه اسرائیل برای ایران مشخص است

    جمع‌بندی سران صهیونیستی در مورد کنش ایران به این ترتیب است که با توجه به دیگر جنایات آنها ازجمله شهادت سردار سیدرضی موسوی به همراه ۱۵تن از نیروهای ایرانی در سوریه توسط نیروهای اسرائیلی، این بیم و واهمه در بین آنان و آمریکایی‌ها وجود دارد که پاسخ ایران به این جنایات اسرائیل سخت و محکم باشد.

  • عمل صالح را وایرال  کنیم!

    فناوری نرم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ؛

    عمل صالح را وایرال کنیم!

    در زمانه ای که برخی جریان سازان بلوک غرب قصد دارند با انحصار و جبر رسانه ای اینگونه القا کنند که دین گریزی و خداناباوری یک موج اجتماعی است اما جریان سرودهای انقلابی همچون سلام فرمانده یا جشن قرآنی امام حسنی ها در استادیوم آزادی ثابت می کند، ریشه و زیرساخت فکری و فرهنگی جامعه ایران، کاملا مومنانه است

  • تله ذهنی در بی اخلاقی مجازی

    تله ذهنی در بی اخلاقی مجازی

    عملکرد ذهن ما به دو صورت است؛ یک حالت وقتی است که کاملا آگاهانه و در اختیار و اراده ماست تا رفتار متفکرانه داشته باشیم، اما حالت دوم وقتی است که ذهن به‌صورت خودکار و غیرارادی رفتار می‌کند. عمدتا در زندگی عادی ذهن در چنین موقعیتی است.

  • بایسته‌های انتقام سخت

    بایسته‌های انتقام سخت

    نیاز است در کنار عملیات‌های بزرگ و موثر جبهه مقاومت، عملیات رسانه‌ای وسیع و موثر هم تعریف شود تا احساس اقتدار در افکار عمومی فراگیر شود.

  • الگوی مواجهه رهبر معظم انقلاب با منتقدان

    الگوی مواجهه رهبر معظم انقلاب با منتقدان

       رهبر معظم انقلاب در دیدارهایی که نمایندگان مختلف نظرات‌شان را بیان می‌کنند در انتها در راستای برخی اظهارنظرها مطالبی را می‌فرمایند یا تذکراتی می‌دهند. به این مفهوم که احتمال دارد ایشان با تمام آن سخنان همسویی نداشته باشند، اما اجازه می‌دهند که این افراد نکات خود را بیان کنند

  • پیام‌بر غزه

    پیام‌بر غزه

    ثمره خون مظلوم تنها روشنگری نیست. سطح اثرش تنها در سطح افکار عمومی نیست. خون مظلوم ایمان‌ساز است؛ بیدارکننده فطرت‌ها و رشددهنده معنویت‌هاست.

  • درباره دوقطبی مسجد - درخت

    درباره دوقطبی مسجد - درخت

     ساخت مسجد در بوستان‌های فرامنطقه‌ای(پارک‌های بزرگ غیرمحله‌ای) مصوبه شورای‌عالی مساجد تهران را دارد. در ٣دهه گذشته ۴٣مسجد در آنها ساخته شده و برای ٣۴بوستان فرامنطقه‌ای دیگر ازجمله پارک قیطریه مصوبه دارد؛ گرچه از سال‌ها پیش مطالبه مردمی برای احداث مسجد در این پارک وجود داشته است.

  • راهبرد ایران در میدان‌داری صحنه نبرد

    راهبرد ایران در میدان‌داری صحنه نبرد

    حمله به کنسولگری ایران و شهادت ۷ نفر از مستشاران نظامی ایران اتفاق کوچکی نیست. هرجای دیگری در دنیا چنین اتفاقی می‌افتاد، ضربه به عزت یک کشور به‌حساب می‌آمد.

  • جایگاه مردم در پازل اقتصاد

    جایگاه مردم در پازل اقتصاد

    یکی از مشکلات اقتصاد ایران، بسته‌بودن است و عملا بانک‌ها با ایجاد شرکت‌های متعدد زیرمجموعه، بر بار دولتی‌بودن اقتصاد ایران افزوده‌اند و باعث شده‌اند تولید معنای واقعی خود را از دست بدهد.