مصدومیت عجیب سعید صادقی، هافبک پرسپولیس در استخر سوژه رسانه‌های ورزشی شده است.

سعید صادقی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در مورد چرایی مصدومیت عجیب و خارج از زمان تمرین سعید صادقی ۲روایت وجود دارد. خود وینگر پرسپولیس می‌گوید در استخر لیز خورده اما بعضی منابع خبری بحث آسیب‌دیدن او حین موتورسواری را مطرح می‌کنند. به هر حال، بازیکنی که چندین میلیارد پول می‌گیرد، در شئونات زندگی خصوصی هم باید مراقب منافع کارفرما باشد.

استاد علی نصیریان می‌گوید بازیگری که قرارداد می‌بندد نه‌تنها باید مراقب خورد و خوراکش باشد که مریض نشود، تا حد امکان در خودرو هم باید روی صندلی عقب بنشیند تا موقعیتش ایمن‌تر باشد و پروژه به‌خاطر تصادف احتمالی و آسیب دیدن او نخوابد. بله، خیلی آرمانگرایانه است اما احساس مسئولیت یعنی همین! به هر حال به صادقی توصیه می‌کنیم از این به بعد برای ایمنی بیشتر با همان بادیگاردی به استخر برود که برای عقد قرارداد می‌آید!

کد خبر 852737
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 1
    به عنوان یک هوادار استقلال این بنده خدا حرفای قشنگی زد راست میگه بازیکنی که چندین میلیارد پول میگیره باید مواظب خودش باش که به ضرر تیم وبه سود خودش نباشه.خدایش اینطور بازیکنا که بیرون از موارد ورزشی توی باشگاه مصدوم میشن رو باید از قراردادشان کم کنن که هم به باشگاه فشار مالی نیاد هم بازیکن پول حلال وزلال ببره سر سفره زن وبچه.
  • علیرضا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    بازیکن میلیاردی پول میگیره و احساس هوادار هم براش مهم نیست