عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:تبصره هدفمندی با نرخ‌های سال گذشته در نظر گرفته شده است و دولت نباید برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی کردن آن داشته باشد.  

مکمل بنزین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مالک شریعتی در پاسخ به این سئوال که آیا امسال بنزین سه نرخی می‌شود، افزود: این مساله در اختیار دولت است، اما تا کنون دولت مجوزی در رابطه با این موضوع از مجلس دریافت نکرده و حتی برنامه‌ای به مجلس ارائه نشده است.

وی ادامه داد: البته باید در نظر داشت که تبصره هدفمندی با نرخ‌های سال گذشته در نظر گرفته شده است.

شریعتی خاطر نشان کرد: دولت نباید برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی کردن آن داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بحث ما افزایش قیمت نیست بلکه مدیریت مصرف است و کسی که مازاد مصرف باید قیمت بالا تری بپردازد.

کد خبر 851209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 1
    دولت باید میزان شارژ بنزین را در کارتهای سوخت خودروها به یک عدد واقعی تر نزدیک کند چون این مقدار بنزین جوابگو نیست و ضمناً دولت باید میزان قیمت سوخت را برای گردشگران خارجی بر اساس دلار تعیین قیمت کند که از یارانه بنزین نتوانند استفاده کنند
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 0
    کجای دنیا به اندازه ایران ماشین بی کیفیت می ریزد توی خیابن ها خیابان ها وجاده ها دیگه کشش نداره طرح جمع آوری خودروهای فرسوده هم قفل شده اگر اینکارها انجام بسه مصرف بنزین ۳۰ درصد شاید هم بیشتر کاهش خواهد داشت اگر مافیا اجازه دهند