سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
۱ نفر

مجموعه سوئیت های فلت تماشا در الموت، شهر معلم کلایه واقع شده است. برای آشنایی با این مجموعه همراه ما باشید.

image-20240514132752-1.jpeg

دسترسی به اقامتگاه در شهر معلم کلایه از خیابان معلم 30 امکان پذیر است. اقامتگاه در محیطی آرام آپارتمانی و بومی واقع است. اقامتگاه دارای دوربین مداربسته در راه پله ها و حیاط و ورودی اقامتگاه است.

معلم کلایه کجاست؟

معلم‌کِلایه شهری در بخش رودبار الموت شرقی شهرستان قزوین استان قزوین ایران است. این شهر در منطقهٔ کوهستانی استان قزوین واقع شده و شاهرود الموت در فاصلهٔ کمی از جنوب آن می‌گذرد. این شهر از شمال به جاده های دو هزار و سه هزار تنکابن، از شرق به شهر طالقان از جنوب به آبیک و از غرب به رودبار محمد زمان خانی می رسد که به دلیل کوهستانی بودن به صورت پلکانی ساخته شده و به ماسوله مرکز شهرت دارد.

مراکز تفریحی نزدیک معلم کلایه

قلعه الموت: شهرت این قلعه به زمان حاکمیت حسن صباح مروج مکتب اسماعیلیه در دوران سلجوقی باز می گردد. قلعه الموت که در 22 کیلومتری شهر معلم کلایه قرار دارد در زمان هولا کو خان مغول به تصرف درآمد.

دریاچه اوان: این دریاچه که در 17 کیلومتری معلم کلایه قرار دارد دارای چشمه های فراوان و خودجوش در کف رودخانه است که آب این دریاچه را تامین می کنند. امکاناتی همچون شنا، قایق سواری و برپا کردن کمپ برای گردشگران در این مکان فراهم شده است.

چگونه یک اقامت رویایی در الموت داشته باشیم؟

روستای اندج: این منطقه دیدنی از روستاهای رودبار الموت به حساب می آید که در فاصله 17 کیلومتری معلم کلایه قرار دارد. رودخانه انداج، بافت قدیمی روستا با خانه هایی ساخته شده از سنگ و چوب، دره ها و صخره های بلند و دیدنی انداج که در فهرست میراث فرهنگی به ثبت رسیده از جمله جاذبه های دیدنی روستای انداج به شمار می روند که متاسفانه به دلیل ناشناخته بودن آنطور که باید مورد توجه گردشگران قرار نگرفته است.

به علت کوهستانی بودن منطقه، بهترین فصل برای دیدن جاذبه های معلم کلایه و الموت بهار و تابستان است.

در الموت کجا اقامت کنیم؟

اگر قصد سفر به معلم کلایه را دارید می توانید اقامتی آرام و دلچسب در مجموعه سوئیت های تماشا داشته باشید.

چگونه یک اقامت رویایی در الموت داشته باشیم؟

این اقامتگاه دارای چند سوئیت است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و شما می توانید نسبت به رزرو هرکدام از این سوئیت ها اقدام کنید.

چگونه یک اقامت رویایی در الموت داشته باشیم؟

چگونه یک اقامت رویایی در الموت داشته باشیم؟

همه این واحد ها با نام های آپارتمان فلت تماشا سبز ، سوئیت فلت تماشا آبی ، فلت تماشا واحد 3 ، سوئیت شماره 4 و فلت تماشای 5 نوساز، مجهز و مدرن، با استاندارد بالا و با نظافت مثال زدنی و دارای ویوی تماشایی و 360 درجه بوده که می تواند اقامت خوش ، خاطره انگیز و به یادماندنی را برای شما رقم بزند.

چگونه یک اقامت رویایی در الموت داشته باشیم؟

باید اشاره کرد که وضعیت آنتن دهی همراه اول، ایرانسل و رایتل عالی است. فاصله با سوپر مارکت 5 دقیقه با ماشین، نانوایی 5 دقیقه با ماشین، پمپ بنزین 5 دقیقه با ماشین، قلعه حسن صباح 30 دقیقه با ماشین و دریاچه اوان 30 دقیقه با ماشین است.

برای  هماهنگی و رزرو تلفنی هم می توانید با شماره 09127755035 تماس بگیرید.

کد خبر 851931

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار کسب و کار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • مجتبی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    5 1
    یعنی چی پمپ بنزین ۵ دقیقه با ماشین ،مگه بدون ماشینم میرن به خودشون بنزین میزنن
  • ایوب صمیمی پور IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    عالی بود