چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
۰ نفر

فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد از دوم خرداد اکران می‌شود.

تگزاس 3

همشهری آنلاین: قسمت اول «تگزاس» سال ۱۳۹۷ اکران شد و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروخت و یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۳ تماشاگر داشت. در این فیلم پژمان جمشیدی و سام درخشانی که قبلا در سریال تلویزیونی «پژمان» (۱۳۹۲) و فیلم سینمایی «خوب، بد جلف» (۱۳۹۴) به عنوان زوجی کمدی در کنار هم بازی کرده و به موفقیت رسیده بودند، برای سومین بار در این فیلم در کنار هم ظاهر شدند. «تگزاس» داستان دو دوست به نام‌های بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است که در برزیل با گروهی خلاف‌کار درمی‌افتند. آلیس (گابریلا پتری) نامزد ساسان است و بعد زا ماجراهایی که پشت سر می‌گذارند، همراه ساسان و بهرام به ایران می‌آید. قسمت اول «تگزاس» در سال ۱۳۹۷ دومین فیلم پرتماشاگر سال بود و با استقبالی که از آن شد، ساخت دنباله‌ای بر آن ایده‌ای پذیرفتنی برای سازندگانش بود.

قسمت دوم این فیلم را هم مثل قسمت نخستش مسعود اطیابی ساخت و ابراهیم عامری تهیه کرد، آن‌هم با حضور جمشیدی و درخشانی و پتری در نقش‌های اصلی و مهدی هاشمی و ژاله صامتی در نقش‌های مکمل. پس از بازگشت ساسان و بهرام و آلیس به ایران، معلوم می‌شود که مادر ساسان با پدر بهرام ازدواج کرده و درضمن خلاف‌کارهای برزیلی در ایران به دنبال آنها هستند. این فیلم در سال ۱۳۹۸ اکران شد و بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه فروش کرد و ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار نفر و ۹۴۰ نفر هم به تماشای آن نشستند. در آن سال میانگین قیمت بلیت برای این فیلم حدودا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان بود. این فیلم هم در جدول اکران سال ۱۳۹۸ در جایگاه دومین فیلم پرتماشاگر سال قرار گرفت، در حالی که فیلم‌هایی مثل «متری شیش و نیم» و «رحمان ۱۴۰۰» پشت سرش قرار داشتند.

ابراهیم عامریان و مسعود اطیابی به عنوان پرفروش‌ترین تهیه‌کننده و کارگردان تاریخ سینمای ایران از روز ۲ خرداد، به پشتوانه فیلم‌های پرفروشی که در چند سال اخیر با هم یا جدا از هم ساخته‌اند، قسمت سوم فیلمی را اکران می‌کنند که تماشاگران از آن خاطره خوبی دارند و احتمالا یکی از پرفروش‌های سال خواهد بود.

«تگزاس ۳» می‌تواند رقیبی برای «تمساح خونی» باشد که تا اینجا سال پرفروش‌ترین فیلم گیشه بوده. در «تگزاس ۳» پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی حضور دارند.

کد خبر 852310
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha