همشهری آنلاین: مسئولان وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند که امتحانات پایان ترم جاری دانشگاه‌های کشور به علت برگزاری جام‌جهانی فوتبال، تغییر نمی‌کند.

به گزارش مهر، عبدالرحیم نوه ابرهیم مدیرکل برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم درباره عدم تغییر زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های کشور به علت برگزاری جام‌جهانی فوتبال، گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد تغییر زمان امتحانات پایان ترم را ندارد؛ به این دلیل که کلاس‌ها فشرده می‌شود و دانشگاه‌ها و دانشجویان ضرر می‌کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها در این زمینه مختار هستند و اجازه تغییر در زمان برگزاری امتحانات پایان ترم را دارند، هر چند بعید می‌دانم دانشگاهی چنین تصمیمی بگیرد.

حسین غریبی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز درباره تغییر امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد، تاکید کرد: دانشگاه آزاد تابع تصمیمات وزارت علوم است و از آنجائی که قرار نیست زمان برگزاری پایان ترم تغییر کند، دانشگاه آزاد امتحانات را طبق آموزشی از پیش اعلام شده، امتحانات را برگزار می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واحدهای دانشگاه آزاد این اختیار را دارند که تاریخ امتحانات را تغییر دهند، اظهار داشت: تمام واحدهای دانشگاه آزاد از سیستم یکپارچه‌ای تبعیت می‌کنند و نباید زمان برگزاری امتحانات را تغییر دهند.

کد خبر 256636
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز