چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دیدار استقلال ایران و الریان قطر با برتری سه بر یک آبی پوشان همراه شد.

استقلال

به گزارش ایسنا، دیدار استقلال و الریان با برتری سه بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. گل‌های استقلال را در این دیدار کبه در دقایق 54 و 73 و محمد قاضی در دقیقه 59 به ثمر رساندند. تک گل الریانی‌ها را هم فهد البلوشی زد. آبی پوشان با این نتیجه 7 امتیازی شدند اما راهی به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پیدا نکردند.

  • گزارش نیمه نخست:

آبی پوشان در این دیدار از ترکیبی جوان و جدید استفاده کردند و به همین دلیل در اکثر دقایق نیمه نخست از هماهنگی خوبی برخوردار نبودند.

نخستین فرصت این دیدار را الریانی ها بدست آوردند. شوت سنگین احمد علاءالدین درون محوطه جریمه استقلال را سیدحسین حسینی در دقیقه پنجم با واکنشی خوب دفع کرد.

در ادامه این دیدار آبی پوشان در دقیقه 17 می توانستند دروازه الریان را باز کنند. ارسال یک ضربه کاشته از سوی مبعلی با اشتباه دروازه بان الریان همراه شد و این توپ می رفت وارد دروازه شود که ضربه نه چندان خوب قاضی راهی اوت شد.

در ادامه نیمه نخست باز هم آبی‌پوشان روی یک ارسال صاحب موقعیت شدند و این بار مهرداد اولادی در دقیقه 24 با ضربه سر توپ ارسالی مبعلی را به سمت دروازه زد که توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در دقیقه 26 این دیدار بود که داور مالزیایی این دیدار به دلیل خطای صورت گرفته روی محمد قاضی خطای پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کرد که این ضربه را برهانی در دقیقه 28 با ضربه ای نه چندان خوب از دست داد. شوت او را دروازه بان الریان به خوبی دفع کرد. پس از این فرصت آبی پوشان در دقیقه 33 می توانستند به یک گل برسند. ارسال مواج مبعلی با ضربه سر ناقص برهانی همراه شد و باز هم این الحجری، دروازه بان الریان بود که با واکنشی مناسب مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

در ادامه بازهم ارسال خطرناک ایمان مبعلی می توانست دروازه الریان را باز کند اما واکنش دیدنی دروازه بان تیم مهمان مانع از این اتفاق شد. ارسال دیدنی مبعلی در دقیقه 39 با ضربه سر خوب عمران زاده همراه شد و دروازه بان الریان با واکنشی دیدنی نگذاشت تا این توپ به گل تبدیل شود.

  • گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم آبی پوشان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 50 با شوت سنگین قاضی حتی می توانستند به گل برسند اما ضربه او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در دقیقه 54 این دیدار ارسال یک توپ خوب از سوی پژمان نوری با ضربه روی پای کبه همراه شد تا استقلال با حساب یک بر صفر از الریان پیش بیافتد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 56 پاس خوب برهانی به ایمان باصفا این بازیکن را در موقعیت شوت زنی قرار داد و ضربه دیدنی او با اختلافی ناچیز از بالای دروازه الریان راهی اوت شد.

در دقیقه 59 این دیدار اشتباه مدافعان الریان باعث شد تا توپ برابر محمد قاضی قرار بگیرد و این مهاجم فرصت طلب استقلال با یک ضربه فنی توپ را به گل دوم آبی پوشان تبدیل کرد. و البته آبی پوشان تنها دو دقیقه بعد باز هم می توانستند توسط کبه به گل برسند. او از نیم متری نتوانست دروازه الریان را باز کند و در دقیقه 66 بود که شوت سنگین همین بازیکن سیه چرده با واکنش دیدنی دروازه بان الریان راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه 73 این دیدار فرار کبه و پاس خوب قاضی برای این بازیکن، او را در شرایط تک به تک قرار داد و ضربه فنی این بازیکن با دفع ناقص الحجری همراه شد تا گل سوم استقلال در این دیدار رقم بخورد.

در ادامه این دیدار الریانی ها در صدد جبران مافات برآمدند و شوت سنگین فهد خلفان البلوشی در دقیقه 81 یک گل برای مهمان به همراه داشت. شوت سنگین این بازیکن دور از دستان حسینی وارد دروازه شد تا حساب کار سه بر یک به سود آبی پوشان شود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، جی‌لوید ساموئل، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی، محمد قاضی، قاسم قموشی (بابک جباری 90)، احمد نعمت‌الله، ایمان مبعلی، ایمان باصفا و مهرداد اولادی (بوبکر کبه 44).

کد خبر 257104
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز