همشهری آنلاین: سرمربی استقلال در نخستین نشست خبری خود در فصل چهاردهم در خصوص اظهارات جواد نکونام گفت: نکونام یک سال و نیم در استقلال بود و به اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرد. در همین حال استیلی هم گفت قطعا در مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت.

ss ghale

به گزارش واحد مرکزی خبر، امیر قلعه نویی در نخستین نشست خبری تیم‌اش در فصل چهاردهم گفت: بروید ببینید او چند مصاحبه در مورد من انجام داده است؛ من در مصاحبه‌‌های نکونام مرد شدم و جزء بهترین‌ها بودم، الان هم اگر در استقلال بود این حرف‌ها را نمی‌زد.

وی اضافه کرد: جالب است برخی آدم‌ها با وجود آن که من این ایرادها را دارم دست به دامن کفاشیان شدند، افتخارم این است که بازیکنان بزرگی در زمان حضور من در استقلال خداحافظی کردند مثل علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی و محمود فکری نه با یک سال و نیم حضور در استقلال بلکه با چند سال سابقه .

وی گفت: من در برنامه ورزش و مردم قبل از جام جهانی موضع خودم را اعلام کردم، نکونام به جای حضور در جام جهانی به دنبال مصاحبه‌های من بود که بداند موضع من چیست، من مصاحبه اخیر نکونام را از طریق مراجع قانونی پیگیری کردم و حتما باید در دادگاه پاسخگو باشد.

قلعه نویی افزود: سال گذشته استقلال از لحاظ تامین بازیکن تیم ملی جزو باشگاه های مطرح دنیا بوده و تیم ما در جایگاه دویست و چندم باشگاه‌های جهان قرار گرفته است.

وی گفت: من قبل از برگزاری مسابقات و قبل از بازی با تراکتورسازی روی همین صندلی که حالا نشسته ام مدعی شدم هر اتفاقی در استقلال رخ دهد مقصرش من هستم، نه لیدر مقصر است نه بازیکن و دیگران، اگر این آقایان استقلالی هستند چرا الان این حرف ها را می زنند؟

قلعه نویی تاکید کرد: نکونام یک بار این صحبت ها را سال گذشته انجام داد و از آن زمان تا امروز چه اتفاقی افتاده است، فیلم درگیری جواد نکونام در برنامه 90 وجود دارد که او با فتح الله زاده درگیری داشته است.

وی افزود: او باید حرف هایش را همان موقع بزند، من زمانی که با برخی اشخاص اختلاف داشتم همان موقع و زمانی که در استقلال بودم این کار را انجام دادم، مثلا در حضور آقایان علی آبادی و نفریه صحبت هایم را مطرح کردم اگر لازم باشد کدهای آن را هم می دهم ولی این خوب نیست که شما درست چند روز قبل از اینکه بازی ها می خواهد شروع شود و در این تیم حضور نداری این حرف ها را مطرح کنی.

وی افزود: از روزی که او به استقلال آمده مصاحبه‌های او را درآورده‌ایم، زمانی که نکونام می‌خواست از استقلال برود و درست سه روز قبل از آنکه جدا شود جلوی فتح الله زاده و 10 نفر دیگر گفت می خواستم علیه فتح الله زاده مصاحبه کنم و فایل صوتی آن ماجرا هم وجود دارد.

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه نکونام دست به دامن کفاشیان شد که در استقلال بماند و چرا شما سفارش پذیر شده اید، گفت: خیلی ممنون هستم که این سوال را پرسیدید، روزی خسرو حیدری و بیک زاده مصدوم شدند و کادرفنی تیم ملی آمد و از ما خواست این دو نفر زیر نظر پزشک تیم ملی کار کنند، ما هم به خاطر منافع ملی این کار را کردیم.

قلعه نویی افزود: نکونام مدعی شده سه بار گل زده و در بازی بعدی نیمکت نشین شده، شاهد ما مارکار آقاجانیان است که در محل تمرین ما به من گفت: سن نکونام بالاست و در حضور آقای سیموئز که ارادت خاصی به او دارم به من گفت یک بازی تیموریان را بازی دهید و یک بازی نکونام را چون سن نکونام بالاست.

وی گفت: قبل از یکی از بازی هایمان به توصیه مربی تیم ملی این بازیکن را روی نیمکت نشاندم ولی اگر آقایان آقاجانیان و سیموئز اشتباه ترجمه کرده اند بهتر است خودش برود و از این دو مربی سوال کند که چرا این حرف را به من زده اند، البته همه جای دنیا وقتی بازیکنان را به تیم ملی می دهند تشکر می‌کنند ولی ما را متهم هم کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ابتدای نشست خبری گفت: امیدوارم استقلال سال های 83-84 را هواداران استقلال امسال دوباره ببینند.

وی افزود: چون آغاز فصل است و ما هم تغییرات داشتیم و آنها هم تغییرات زیادی داشتند بازی سختی خواهد بود.

قلعه نویی گفت: استیلی مربی باهوشی است و علاوه بر اینکه بچه محل من است یکی از بازیکنان خوب این مملکت محسوب می شد.

وی افزود: ما در اردوی ترکیه به هماهنگی رسیدیم و در جام شهدا هم شرکت کردیم و جا دارد که از مسئولین برگزاری این مسابقات تشکر کنم دو بازی در ورزشگاه تختی خیلی به ما کمک کرد؛ امیدوارم بازی خوبی شود هر چند کیفیت زمین مثل آزادی نیست اما امیدوارم مسابقه خوبی باشد.

قلعه نویی در خصوص اینکه برای مسابقه فردا چه نفراتی را در اختیار ندارد، گفت: امیرحسین صادقی و عمران زاده در خدمت ما نیستند ولی فردا با ترکیب کامل به مصاف راه آهن می رویم، البته بازیکنان ملی پوش ما در این دو سه روز آماده تر نشان دادند و امشب در خصوص ترکیب فردا با کادر فنی جلسه می گذاریم.

وی در خصوص اینکه با این تغییرات چه نگاهی به فصل پیش رو دارد ، گفت: این تیم من را یاد تیم سال 83 می اندازد که انگیزه در آنها موج می زند، هر چه سریعتر مصدومان باید بازگردند و مطمئنا هواداران، استقلالی را می بینند که در سال 84 می درخشید.

  • استیلی: قطعا فردا در مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در حال حاضر مالکیت باشگاه راه‌آهن در اختیار قوه قضائیه است، امیدوارم با کمک آنها مشکلات تیم هرچه سریعتر برطرف شود.

حمید استیلی در نشست مطبوعاتی تیم اش قبل از دیدار مقابل استقلال گفت: راه‌آهن با مشکلاتی روبرو بود که ما توانستیم تا حدودی مشکلات تیم را حل کنیم، نزدیک یک ماه است کارهای تیم را دنبال می‌کنیم و در رابطه با مسائل مالی و فنی فعالیتمان را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: 32 روز تمرین کردیم و 54 جلسه تمرینی برگزار کردیم، به دلیل از دست دادن زمان تلاش ما رساندن تیم به شرایط مناسب جسمانی بوده است و برنامه‌های تاکتیکی، تکنیکی و روانی را در اولویت گذاشتیم.

استیلی گفت: در این اواخر بازیکنان مقداری با مشکل روبرو شدند که باشگاه من و کادر فنی تلاش کردیم این مورد را حل کنیم.

وی افزود: با تیمی بازی می‌کنیم که هواداران زیادی دارد و برای آنان احترام قائلیم.

استیلی گفت: امیرقلعه‌نویی یکی از پر افتخارترین مربیان ایران، دوست و بچه‌محل من است. هدف راه‌آهن در وهله اول با حضور افرادی بزرگی مثل جعفر کاشانی، مهدی مناجاتی و حسین کلانی به دنبال اخلاق‌مداری است.

وی افزود: به تیم های پایه هم توجه داریم و انشاءالله بحث آموزشی را جا می‌اندازیم و اخلاق را در اولویت قرار می‌دهیم.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به مشکلات راه‌آهن گفت: از سازمان لیگ خواستیم با توجه به کیفیت بهتر ورزشگاه آزادی و اینکه استقلال هواداران زیادی دارد به احترام آنها در ورزشگاه آزادی بازی کنیم چراکه ما هوادار نداریم اما در این رابطه موافقتی انجام نشد.

استیلی در مورد مشکلات مالکیتی باشگاه راه‌آهن افزود: بازی فردا قطعاً برگزار می‌شود اما مالکیت باشگاه در اختیار قوه قضائیه است. مسئولان قوه قضائیه نیت و نظر خیری دارند و امیدوارم در روزهای آینده این مشکل حل شود و بخش خصوصی با حمایت دولت فعالیت کند.

سرمربی تیم راه آهن در خصوص مصدومان تیم اش برای بازی فردا گفت: حامد نورمحمدی و یکی دو بازیکن جوان ما مصدوم هستند و فردا نمی‌توانند بازی کنند.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چطور می‌توانند بدون هزینه تیم را اداره کنند، افزود: این تیم یک موجود زنده است و نیاز به آب و غذا و تمرین دارد، هزینه اجاره زمین در هر تمرین یک میلیون تومان است، شما اجاره هتل و هزینه‌های اولیه را هم در نظر داشته باشید؛ یکسری قرارداد بازیکن هم وجود دارد و قرار بود پرداختی به آنها داشته باشیم که فعلاً دست نگه داشتیم.

وی گفت: تعدادی از بازیکنان از شهرستان به تهران آمدند و ما نتوانستیم پول ایاب و ذهاب بدهیم. مشکلاتی در این رابطه داریم که تلاش می‌کنم با کمک دوستانم برای آنها جایی را تهیه کنیم.

دیدار تیم‌های راه آهن و استقلال تهران فردا ساعت 19 و 40 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 267245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha