پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تراکتور سازی نخستین ۳ امتیاز چهاردهمین دوره لیگ برتر را با پیروزی بر قهرمان فصل گذشته کسب کرد و با نتیجه دو بر یک قهرمان فصل گذشته یعنی فولاد خوزستان را شکست داد

tractor

نخستين ديدار فصل جديد ليگ برتر فوتبال ايران از ساعت 17:35 پنجشنبه در ورزشگاه يادگار امام تبريز آغاز شد که تراکتور سازي در حضور هواداران خود با نتيجه دو بر يک قهرمان فصل گذشته يعني فولاد خوزستان را شکست داد.

تراکتورسازي ابتدا در نيمه نخست روي ضربه سر سامان نريمان جهان که با غفلت مدافعان فولاد زده شد، به گل نخست دست يافت.

در نيمه دوم فولاد سعي در جبران گل خورده داشت و در دقيقه 74 روي ارسالي که با اشتباه حامد لک همراه شد، با ضربه سر يک مساريچ به گل تساوي دست يافت.

لوسيانو ادينيو مهاجم برزيلي سابق مس کرمان که چند سال در اين تيم درخشيده بود و به تازگي به تراکتورسازي پيوسته بود، در نيمه دوم وارد زمين شده بود و توانست خيلي زود تاثيرگذاري خود را نشان دهد. او در دقيقه 82 با شوتي محکم و ديدني گل دوم را براي ميزبان به ثمر رساند تا هم نخستين 3 امتياز را براي رسول خطيبي و تيمش کسب کند و هم خود را از هفته نخست محبوب تبريزي‌ها.

فولاد هم که نسبت به فصل قبل با تغييرات زيادي پا به ليگ چهاردهم گذاشته با اسکوچيچ باخت تا مدافع عنوان قهرماني خيلي زود طعم تلخ شکست را چشيده باشد.

کد خبر 267302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha