سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم یادبود مرحوم «قاسم اصغری ترکانی» پدر شهیدان علی‌اصغر، علی‌اکبر و محمدرضا فردا چهارشنبه ۱۲ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

شهید

به گزارش ایسنا، «قاسم اصغری ترکانی» پس از به آغوش کشیدن پیکر شهید «علی اصغر» پس از 31 سال در 28 مرداد ماه 93 و خاکسپاری وی، هشتم شهریورماه جاری به دیدار هر سه فرزند شهیدش شتافت.

هفتمین روز درگذشت این پدر شهید روز چهارشنبه 12 شهریور از ساعت 14 تا 16 در تهران و در مسجد صاحب‌الزمان(عج) کوی 17 شهریور، 15 متری دوم با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

علی‌اکبر، علی اصغر و محمدرضا سه یادگاری هستند که خانواده ترکانی در جنگ تحمیلی عراق برای دفاع از مهین عزیزمان ایران تقدیم کشور کردند و «علی اصغر» ترکانی رزمنده عملیات خیبر، 11 روز پیش بعد از گذشت 31 سال مفقودالاثری با تشییع مردمی در امامزاده محمد منطقه کن تهران تدفین شد.

علی‌اصغر و علی‌اکبر که طلبه بودند به ترتیب در سال‌های 1362 و 1365 در عملیات‌های خیبر و منطقه حاج عمران عراق و محمدرضا که دانش‌آموز مقطع متوسطه بود،سال62 در جزیره مجنون به شهادت رسیدند.پیکر شهید علی‌اکبر از سال 65 در منطقه حاج عمران مفقود مانده بود.

کد خبر 270785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha