۲ مرد مسلح که مظنون به‌دست داشتن در دستبرد مسلحانه به یک مغازه طلافروشی در دزفول هستند در جریان عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند.

عصر شنبه 4 مرد مسلح به يك طلافروشي در خيابان شريعتي شهر دزفول يورش بردند. آنها كه مسلح به سلاح كلاشنيكف بودند با شكستن شيشه مغازه طلافروشي مقداري از طلاهاي داخل ويترين را سرقت كردند اما ابعاد اين حمله مسلحانه گسترده‌تر از اين بود. آنها در ادامه شروع به تيراندازي كردند و قصد داشتند مقدار بيشتري از طلاها را سرقت كنند اما مرد طلافروش كركره برقي مغازه‌اش را پايين كشيد تا سارقان مجبور شوند سرقت را نيمه‌كاره رها كنند و از آنجا بگريزند. 4مرد مسلح درحالي‌كه لحظات به سرعت برايشان مي‌گذشت سوار بر يك دستگاه خودروي پژو 405از آنجا متواري شدند.

دقايقي بعد از اين سرقت تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي دزفول براي شناسايي عاملان اين دستبرد آغاز شد. مأموران در همان ساعت‌هاي اوليه به اطلاعاتي درباره متهمان دست يافتند كه نشان مي‌داد آنها ازجمله افراد سابقه دار منطقه هستند. همين سرنخ كافي بود تا صبح ديروز افسران آگاهي استان لرستان در عملياتي ضربتي 2مظنون را در مخفيگاهشان واقع در منطقه‌‌اي در حوالي خرم آباد دستگير كنند. هم‌اكنون دستگير‌شدگان تحت بازجويي قرار دارند اما دست داشتن در اين سرقت مسلحانه را نپذيرفته‌اند.براساس اين گزارش هم‌اكنون كارآگاهان پليس آگاهي خوزستان و لرستان در تلاشند تا بقيه سارقان را دستگير كنند.

کد خبر 272632

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha