مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

با نصب ۱۱ پله برقی در ایستگاه‌های متروی خط ۴، روند نصب پله‌های برقی این خط تکمیل شد.

اين پله‌هاي برقي در 3ايستگاه ارم سبز به تعداد 4دستگاه، استادمعين 2دستگاه و شيخ‌الرئيس 5دستگاه نصب شد كه از اين تعداد فقط عمليات تست و راه‌اندازي يك دستگاه از 2پله برقي نصب شده ايستگاه استاد معين تا چندروز آينده به اتمام مي‌رسد. خط 4متروي تهران به‌صورت شرقي - غربي يكي از پرظرفيت‌‌ترين مسيرهاي خطوط متروي شهر تهران است؛ اين خط به طول 20كيلومتر با 19ايستگاه از ارم سبز تا شهيد كلاهدوز امتداد و در طول مسير با خطوط يك، 2، 3و 5تلاقي دارد.

با 11پله برقي نصب شده در 3ايستگاه يادشده، آمار پله‌هاي برقي در حال بهره‌برداري در خط 4به 149دستگاه رسيد و هيچ ايستگاهي از 19ايستگاه در حال بهره‌برداري خط 4بدون پله‌برقي نيست. پيش از اين در شهريور نيز 13دستگاه پله برقي در خط 4شامل نيروي هوايي 6دستگاه، پيروزي2دستگاه، شهرك اكباتان 2دستگاه و شادمان 3دستگاه نصب، تست و راه‌اندازي شده بود. پيش از اين نيز در 22مهر 24دستگاه پله برقي در جنوب خط 3نصب و راه‌اندازي شده بود. اين پله‌ها در ايستگاه آزادگان 2دستگاه، قلعه مرغي 2دستگاه، جواديه 8دستگاه، راه‌آهن 6دستگاه و منيريه 6دستگاه نصب شد و براي تسهيل تردد مسافران افتتاح شده بود. بخش جنوبي خط 3مترو به 370دستگاه پله برقي نياز دارد.

بزرگ‌ترين عمليات نصب پله برقي در 3خط مترو با راه‌اندازي 48پله‌برقي جديد در ماه‌هاي اخير در شرايطي صورت گرفته است كه هم‌اكنون بيش از 400دستگاه پله‌برقي در خطوط يك تا 5متروي تهران فعاليت مي‌كنند. همچنين از ابتداي امسال نيز عمليات نصب 27پله برقي در ايستگاه‌هاي مترو انجام شده كه در حال حاضر اين پله‌ها مورد بهره‌برداري قرار دارند. موضوع رفع مشكل پله‌هاي برقي مترو مورد تأكيد شهردار تهران است. بدين‌منظور به موازات نصب پله‌هاي جديد، كار تعمير پله‌هاي معيوب موجود و پله‌هايي كه دچار نقص فني مي‌شوند نيز به‌صورت 24ساعته از سوي چند گروه عملياتي در دست انجام است.

کد خبر 275908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha