همشهری آنلاین: بازیگر سریال مختارنامه گفت: تلویزیون به دلیل داشتن مخاطبان بالا، در به تصویر کشیدن واقعه عاشورا عملکرد خوبی داشته است.

آهو خردمند

آهو خردمند بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت آغاز ماه محرم اظهار داشت: ماه محرم و رمضان دو ماهی هستند که حال و هوای خود را دارند و انسان در این دو ماه وضعیت روحی ویژه‌ای پیدا می‌کند.   
  
وی در ادامه افزود: عشق به امام حسین(ع) و یارانش از کودکی در تاروپود زندگی ما عجین و با پوست و گوشت ما آمیخته شده است، شیعیان با برپایی مراسم عزاداری امام حسین(ع) این ماه را به سوگ می‌نشینند و در ماه محرم جوی سنگین و سرشار از غم بر اراداتمندان امام حسین(ع) به وجود می‌آید.  
  
بازیگر سریال مختارنامه اظهار داشت: دسته‌های عزاداری امام حسین(ع) حس و حال عجیب در من ایجاد می‌کند که در هیچ برهه‌ای از زمان آن را نداشته‌ایم. 
  
وی در خصوص کافی بودن آثار تصویری سینمایی و تلویزیونی در حوزه‌های عاشورا و محرم خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب هیچ توجهی به محرم و عاشورا نمی‌شد اما خوشبختانه بعداز انقلاب هر سال حداقل 2 سریال برای ماه محرم و رمضان تولید می‌شود و به نظرم در این حوزه تا به امروز حق مطلب ادا شده است.   
  
بازیگر فیلم "زخم شانه حوا" با اشاره به لزوم داشتن مطالعه زیاد جهت بازی در فیلم‌های حوزه محرم گفت: من برای ایفای نقش همسر خولی در سریال مختارنامه مطالعات بسیار زیادی انجام دادم و فضای این سریال بسیار متفاوت با کارهایم بود. 
  
خردمند در پایان اظهار داشت: تلویزیون به دلیل داشتن مخاطبان بیشتر شکیل‌تر و بهتر از سینما واقعه عاشورا را پوشش داده است، امیدوارم همه ما بتوانیم استفاده کافی را از ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع) ببریم.

کد خبر 275916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha