پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش "خورشید کاروان" در بیست و چهارمین سال اجرای خود در شهرهای بوشهر، یزد،زاهدان و تهران میزبان علاقه مندان مکتب عاشورایی حضرت امام حسین(ع) خواهد بود.

نمایش خورشید کاروان

به گزارش فارس؛ نمایش عاشورائی خورشید کاروان در بیست و چهارمین سال اجرای متوالی خود با پشتیبانی سازمان هنری رسانه‌ای اوج  از 14 آبانماه در مجتمع فرهنگی 9 دی شهر بوشهر همه روزه از ساعت 18:30 به مدت ده شب تا 23 آبانماه به روی صحنه خواهد رفت.

خورشید کاروان  با بهره گیری از داستان مشهور دیر راهب به واقعه پس از عاشورا می‌پردازد که تاکنون در سالیان متوالی اجراهای خود در شهرهای مختلف کشور و همچنین کشورهای انگلیس، هلند و امارات میزبان قریب به یک میلیون  نفر از علاقه‌مندان اهل بیت (ع) بوده است.

این اثر بازنویسی مهدی متوسلی می باشد که در بیست و چهارمین سال اجرای خود شاهد نقش آفرینی جلیل فرجاد، کرامت رودساز، اسدالله بابایی، انوش معظمی ، محمد فراهانی و کارگردانی محمود فرهنگ و همچنین گروه همسرایی  به سرپرستی محمد سراج می باشد.

نمایش «خورشید کاروان» پس از اجرا در شهرهای بوشهر، یزد و زاهدان، همزمان با اربعین حسینی در شهر تهران میزبان   علاقه مندان و تماشاگران تهرانی خود خواهد بود.

کد خبر 276380

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha