همشهری آنلاین: نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:دشمن اعتراف می‌کند حمله نظامی به ایران دیوانگی است.

گرامیداشت شهدای گمنام

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم گرامیداشت سومین روز تدفین شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی در مسجد قدس اردبیل با بیان اینکه شهیدان لبیک گویان واقعی امام حسین (ع) هستند، افزود:ما امروز با افتخار و عزت در دنیا سربلند و سرافراز هستیم که این عزت و اقتدار را مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به افتخار ائمه معصومین (ع) برای شهادت، گفت: ما مفتخریم که بعد از گذشت سالیان سال از دوران دفاع مقدس، همچنان شهرهای ما معطر به عطر شهدا می‌شود و این شهدای گمنام به جامعه ما معنویت و روحیه ایثار و فداکاری و شهادت طلبی تزریق می‌کند و اگر در کشورهای عراق، لبنان، سوریه، یمن و مناطق مختلف دنیا حرکت دینی و ارزشی و اسلامی انجام می گیرد، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و رزمندگان و شهدای ایران اسلامی است.نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از 36 سال و برخلاف همه توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه دشمنان، نه تنها تضعیف نشده، بلکه روز به روز با عزت و قدرت در منطقه و دنیا عرض اندام می‌کند. دشمنان سعی می کردند رژیم غاصب صهیونیستی را به عنوان قدرت برتر منطقه معرفی کنند و با طراحی سیستم‌های امنیتی گنبد آهنین تلاش کردند هیچ پرنده‌ای در آسمان اسرائیل پرواز نکند،ولی مشاهده کردیم، این رژیم در مقابل گروه اسلامی حماس ناتوان ماند.

کاملی‌فر با بیان اینکه دشمن اعتراف می‌کند که محل نظامی به ایران دیوانگی است و شروع حمله شاید با ما باشد ولی پایان آن با ما نخواهد بود،خاطرنشان کرد:امروزه دیگر ایران تنها کشوری نیست که آمریکا و اسرائیل را استکبار جهانی می‌داند،بلکه بسیاری از کشورهای دنیا و برخی کشورها که سالها حیات خلوت آمریکا محسوب می‌شدند،به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا شیطانی بزرگ است.

وی با بیان اینکه ضعف دشمن به برکت سیاست‌های عالمانه و آگاهانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که توسط ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری ارائه می‌شود،افزود:شعار هیهات منا الذله و شعار ایستادگی از زمان امام حسین (ع) برای همیشه تنها پاسخ برای دشمنان اسلام است.

کاملی‌فر در پایان سخنان خود با بیان اینکه شناخت تکلیف مقدمه انجام تکلیف است، افزود: پیام عزاداری امام حسین (ع) مبارزه با قدرت‌های سلطه و تبعیت از ولی‌فقیه در شرایط حساس و پیچیده امروزی است.

کد خبر 276441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha