مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرحی خبر داد که کارفرمایان از این پس می‌توانند ابلاغ‌های تأمین اجتماعی را به‌صورت غیرحضوری و الکترونیک دریافت کنند.

به گفته مهرداد قريب با اقدامات انجام شده توسط اين سازمان، كارفرمايان مي‌توانند برگه‌هاي اخطاريه، اجرائيه، اعلاميه و صورتحساب‌هاي خود را به‌صورت غيرحضوري و اينترنتي دريافت كنند.

وي جزئيات استفاده از چنين امكاني توسط كارفرمايان را اينطور توضيح داد: در نخستين گام، متقاضيان بايد با مراجعه به شعب تأمين اجتماعي، تعهدنامه و فرم‌هاي مربوطه را تكميل كنند. سپس از طرف شعب تأمين اجتماعي يك رسيد به آنها ارائه مي‌شود كه نام كاربري و رمز عبور كارفرما براي نخستين‌بار در برگه دريافتي قرار دارد و در نخستين ورود به سامانه، بايد رمز خود را تغيير دهند.

مديركل درآمد حق بيمه سازمان تأمين اجتماعي از كارفرمايان علاقه‌مند به بهره مندي از چنين خدمت نويني خواست تا شماره تلفن همراه و آدرس پست الكترونيك خود را براي دريافت رمز ابلاغ الكترونيك به شعب تأمين اجتماعي ارائه دهند. وي افزود: متقاضيان پس از دريافت رمز، با مراجعه به سامانه ابلاغ الكترونيكي به نشاني eblagh. tamin. ir ودرج نام كاربري و رمز عبور، مي‌توانند برگه‌هاي احكام مطالباتي را مشاهده كنند. ملاك محاسبه مواعد براي سازمان 48ساعت بعد از تاريخ ارسال داده پيام به صندوق‌هاي اطلاعاتي كارفرما در درگاه ابلاغ الكترونيك خواهد بود.

 

کد خبر 276522

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha