همشهری آنلاین: سوارکار ایرانی و مادر چهار فرزند با کسب موفقیت‌های ارزشمند در مسابقات بین‌المللی درساژ اروپا، برای کسب پیروزی در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل آماده می‌شود.

Soheyla-Soha

به گزارش سایت فدراسیون جهانی سوارکاری، خانم "سهیلا سهی" با اسب "دا وی نو" در مسابقات حرفه‌ای بین‌المللی در قاره اروپا با پرچم جمهوری اسلامی شرکت می‌کند و اخیرا نیز با حمایت فدراسیون سوارکاری در مسابقات بین‌المللی درساژ سومور فرانسه به موفقیت‌های بسیار خوبی نائل شده است.

(لیست پیروزی‌های خانم سهیلا سهی در بخش نتایج رسمی مسابقات درساژ در سایت فدراسیون جهانی ثبت شده و موجود است.)

خانم سهی ۴۵ ساله که صاحب چهار فرزند می‌باشد و در حال حاضر به مربیگری و آموزش سوارکاری در بریتانیا اشتغال دارد، در گفتگو با بخش خبری سایت فدراسیون سوارکاری گفت: من در تمامی مسابقات مهم و بین‌المللی درساژ با پرچم کشورم به میدان می‌روم و هدف اصلی من از شرکت در مسابقات، کسب آمادگی برای شرکت در رقابت‌های درساژ بازی‌های المپیک برزیل با پرچم جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

مهدی جمشیدخانی پیشکسوت ، مربی و مدیر مدرسه درساژ جم که مدتی تمرینات این بانوی سوارکار درساژ را در ایران زیر نظر داشته، در رابطه با شرکت خانم سهیلا سهی در مسابقات درساژ المپیک ۲۰۱۶ برزیل می‌گوید: "قدر مسلم این که این فرصت نیکوئی برای ورزش سوارکاری ایران است. به هر حال اسب و سوارکاری که در مسابقات اروپائی می‌درخشد، نمی‌تواند اسبی معمولی و یا سوارکاری عادی باشد. مضافا این که من این بانوی ایرانی را سوارکار قابل و بسیار خوبي دیدم که می‌تواند برای کشورمان افتخارآفرینی کند، به ویژه در زمانی که اسبان ما به علت قرنطینه شانس حضور در مسابقاتی همچون بازی‌های المپیک را ندارند، این فرصت بسیار خوبی برای فدراسیون سوارکاری می‌باشد که از شرکت سوارکار درساژ ایران و اسبش در بازی‌های المپیک برزیل حمایت کند.

کد خبر 276553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha