همشهری آنلاین: آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان سینما گفت بعد از بازی در چند فیلم دیگر، از دنیای بازیگری کناره می‌گیرد.

آنجلینا جولی

به گزارش مهر به نقل از بی‌بی‌سی، آنجلينا جولی در گفتگويی با مجله فرانسوی «دو ژور» گفت واقعا دوست دارد بازيگری  را كنار بگذارد. اين بازيگر 38 ساله تاييد كرد كه پس از كارگردانی آخرين پروژه‌اش با عنوان «شكسته نشده» كه درامی درباره جنگ جهانی دوم است،‌ با حضور در برابر دوربين احساس راحتی نكرده است.

او افزود: هرگز به عنوان يک بازيگر احساس راحتی نكرده‌ام و جمله‌اش را با گفتن اين كه هرگز عاشق بودن در برابر دوربين نبوده، تكميل كرد.

او گفت: البته هرگز فكر هم نمی‌كردم كارگردان شوم، اما اميدوارم بتوانم حرفه‌ای را دنبال كنم كه با آن احساس شادی بيشتری می‌كنم.

او درباره پروژه جديدش كه كارگردانی خودش و همسرش براد پيت در فيلم «لب دريا» بوده، گفت: اين كار راحتی نبود. 

اين فيلم يک داستان عاشقانه درباره رابطه يک زوج است كه اكنون در حال بازنگری در آن هستند. فيلمبرداری اين فيلم از مردادماه در جزاير مالت شروع شد.

در اين فيلم اين زوج مشهور در كنار مادوكس پسر 13 ساله شان كه به عنوان دستيار توليد در اين پروژه حضور داشت، نقش آفرينی كرده‌اند.

جولی به مجله فرانسوی گفت: كارگردانی خودم و برد كار سختی بود. اين كار سختی است و با توجه به موضوع دراماتيک آن، بايد خودمان را در توازن نگه می‌داشتيم.

او فيلم جدی‌اش را سنگين خواند و گفت بازی در آن برای ما آسان نبود. او گفت ما همديگر را به چالش كشيديم و اين كار جالبی بود.

اين زوج پس از بازی در «خانم و آقای اسميت» با هم در پروژه ديگری بازی نكرده بودند. همين فيلم موجب آشنايی و نزديک شدن اين دو به هم شده بود.

با اين حال جولی گفت هنوز در چند فيلم ديگر بازی خواهد كرد و بعد به اشتغال دايم به عنوان كارگردان فكر می‌كند.

فيلم «شكسته نشده» اكرانش در آمريكا را از 17 نوامبر (همين آخر هفته) شروع كرده و در ژانويه 2015 در بريتانيا به نمايش در می‌آيد.

کد خبر 278777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha