همشهری آنلاین: معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از اضافه شدن فرودگاه یزد به جمع فرودگاه‌های بین‌المللی ایران نیز خبر داد و گفت:

در حال حاضر 9 فرودگاه بین‌المللی در ایران فعال است که در کنار 25 فرودگاه مرز هوایی که پروازهای حج را انجام می‌دهد و 20 فرودگاه داخلی زیرساخت اصلی هوایی ایران را تشکیل می‌دهد.

به ‌گزارش روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ ابراهیم شوشتری در نشست تخصصی معرفی وظایف و مسئولیت‌های شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: به این جمع باید 9 فرودگاه وزارت نفت و چهار فرودگاه مناطق آزاد را اضافه کرد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: البته ساخت 4فرودگاه جدید در سقز، شهید مدرس در خراسان و دو فرودگاه در گناباد و بروجرد نیز با همکاری دولت در حال ساخت یا مطالعه است.

وی درباره عملکرد پروازی فرودگاه‌‌ها نیز گفت: در هفت ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد مسافران پروازهای داخلی با رسیدن به 19 میلیون و 500 هزار نفر رشدی 10 درصدی را ثبت کرد و مسافران بین‌المللی در هفت ماهه ابتدایی امسال با رسیدن به بیش از 6 میلیون و 680 هزار نفر افزایشی 25 درصدی داشته است. بنابراین در مجموع نیز تعداد کل مسافران به بیش از 26 میلیون و 200 هزار نفر رسیده که رشد 13 درصدی را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

کد خبر 279327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha