همشهری آنلاین: سرمربی تیم کشتی آزاد باشگاه تایتان مرکوری آمریکا با تقدیر از امامعلی حبیبی قهرمان جهان و المپیک ایران گفت: تاریخ دیگر مانند قهرمانان کشتی ایران به خود نخواهد دید.

کشتی

"اریک بوید واین"  در حاشیه رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان در جویبار در گفت و گو با ایرنا افزود: ایران کشور بزرگی است و من کشتی گیرانی همچون امامعلی حبیبی را می‌ستایم.

وی اظهار داشت: جویبار هم شهری است که حضور در مسابقات کشتی آن به ما احساس هیجان می‌دهد.

اریک بوید عنوان کرد: ما برای حضور در ایران یک نفر را به واشنگتن برای گرفتن ویزا فرستادیم که در نهایت توانستیم ویزای ایران را بگیریم و البته با توجه به اینکه حدود 35 ساعت برای رسیدن به ایران پرواز داشتیم، اعضای تیم ما خوب کار کردند و اکنون به مرحله نیمه نهایی راه یافته‌ایم و باید با تیم بیمه رازی مقابه کنیم.

وی در خصوص باشگاه تایتان مرکوری آمریکا گفت: باشگاه ما در شهر سان مارینو کالیفرنیا و در ایالت لس آنجلس واقع شده که تنها در رشته کشتی آزاد مردان و کشتی زنان فعالیت دارد و این باشگاه قهرمان کشتی آمریکا هم است.

وی با خوب ارزیابی کردن نخستین دوره جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان در جویبار ادامه داد: البته این شور و هیجانی که ایجاد شده به مسابقات گرمای خاصی بخشیده است اما بهتر بود مسئولان تمام تمرکز و تلاش خودشان را برای ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها صرف می‌کردند.

سرمربی تیم باشگاه کشتی تایتان مرکوری آمریکا در خصوص همکاری دو کشور آمریکا و ایران در زمینه ورزش هم گفت: ما دوست داریم که ایرانی‌ها را به آمریکا دعوت کنیم و تجربه موفقی در این زمینه داشته باشیم، در لس آنجلس افراد و حتی ایرانیان زیادی هستند که به کشتی علاقمند هستند.

وی در پایان تصریح کرد ورزش کشتی برای توسعه دید و بصیرت، نظم و اعتماد است و این امر به طور قطع می‌تواند در ارتباط ورزش کشتی دو کشور آمریکا و ایران کمک کند.

کد خبر 279358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha