همشهری آنلاین: تهدید هکرها پیش‌نمایش «مصاحبه» و سخنرانی بازیگران را لغو کرد.

نمایی از فیلم مصاحبه

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم كه ساخت کمپانی سونی است قرار بود در سینمای سان‌شاین لندمارک اکران شود. به گفته یکی از منابع، خود سونی نمی‌خواست این نمایش را کنسل کند اما لندمارک این تصمیم را گرفت.

هکرهایی که به فایل‌های کمپانی سونی دست پیدا کردند روز سه‌شنبه اطلاعات بیشتری از جمله داده‌هایی درباره حملات تروریستی یازدهم سپتامبر را در ایمیلی به خبرنگاران منتشر کردند.

در این ایمیل تهدیدی نیز با زبان دست و پا شکسته انگلیسی قرار داشت که می‌گفت: ما مشخصا به همه شما نشان خواهیم داد که در تمام جاهایی که «مصاحبه» پخش می‌شود از جمله پیش‌نمایش آن در نیویورک تمام کسانی که می‌خواهند از تروریسم شادی کسب کنند به چه سرنوشتی دچار خواهند شد. به زودی تمام دنیا خواهد دید که کمپانی سونی پیکچرز انترتینمنت چه فیلمی ساخته است. دنیا پر از ترس خواهد شد. یازدهم سپتامبر  را به یاد بیاورید. به شما پیشنهاد می‌کنیم خودتان را در آن مواقع از جاهایی که فیلم را پخش می‌کند دور نگه دارید و اگر اين مكان ها به خانه‌تان نزدیک است، بروید بیرون.

کمپانی سونی روز سه‌شنبه وضعیت به وجود آمده را با صاحبان سالن‌های سینما در میان گذاشت و به آن‌هایی که می‌خواستند فیلم «مصاحبه» را پخش کنند گفت قصد دارد فیلم را اکران کند و نمایش‌دهندگان می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند که می‌خواهند فیلم را در سالن سینمایشان پخش کنند یا خیر. سینماهای کارمایک تصمیم گرفتند نمایش فیلم را در سالن‌های خودشان کنسل کنند.

سازمان امنیت ملی ایالات‌متحده روز سه‌شنبه اعلام کرد که هیچ گونه مدرکی مبنی بر وجود یک حمله فعال علیه سالن‌های سینمای آمریکا پیدا نشده است. اما از طرف دیگر ست روگن و جیمز فرانکو تمامی حضورهای رسانه‌ای‌شان را برای فیلم «مصاحبه» کنسل کرده‌اند. این دو قرار بود روز سه‌شنبه برای مصاحبه‌ای با بازفید در کمدی کلاب گاتهام نیویورک در برابر جمعیت حاضر شوند. روگن حضور خود در نمایش پنج‌شنبه «آخر شب با ست مایرز» را هم کنسل کرد.

فیلم «مصاحبه» که داستانش درباره نقشه خیالی سازمان سی‌آی‌ای برای کشتن کیو جونگ‌-اون رهبر کشور کره شمالی است، پیش‌نمایش اصلی خود را هفته گذشته در شهر لس‌آنجلس برگزار کرد.

کد خبر 281406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha