همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مبنای کار خود را بر خدمتگزاری به مردم و شایسته‌سالاری قرار داده است، گفت: هدف از تاکید بر جناح‌بندی‌های سیاسی و پر رنگ کردن آنها، از بین بردن وحدت عمومی در جامعه و ایجاد اغتشاش در میان مردم است.

به گزارش رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در مصلای نماز جمعه شهرستان فردوس افزود: خادمان ملت در دولت یازدهم، هدف خود را بر خدمت‌رسانی به مردم و توسعه عدالت اجتماعی و شایسته‌سالاری قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه پیشرفت در ایران اسلامی مرهون تلاش و رشادت‌های مردمی است، ادامه داد: آنچه دولت را در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب تقویت کرده و موجب شده دولت بتواند در پشت سر گذاشتن موانع موفق شود، حمایت‌های مردمی بوده است.

علوی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توانسته رشد تورم را به شکل قابل توجهی کاهش دهد، گفت: دولت تلاش خود را با این شرایط سخت فعلی به کار گرفته اما عده‌ای با عوام‌فریبی خواستار یکسری اغتشاشات و درگیری‌ها در اذهان مردم هستند.

وی ادامه داد: دولت با کسی سر دعوا ندارد و همه مجموعه‌ها را به همکاری دعوت کرده و اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم؛ همه باید با هم وحدت داشته باشند.

وزیر اطلاعات به داعش در منطقه اشاره کرد و افزود: این جریان از زمان عاشورا قصد داشته تا به وسیله گروه‌های انتحاری خود نا امنی‌های بسیاری در ایران به وجود آورد اما با عنایت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، این گروه‌ها شناسایی شدند و نتوانستند به هدف شوم خود برسند.

علوی یادآور شد: در انقلاب و نظام اسلامی، جناح‌بندی معنایی ندارد و تاکید بر جناح‌بندی‌های سیاسی و پر رنگ کردن آنها موجب انحراف افکاری عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه می‌شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به دلیل وحدت مردمانش توانسته دشمنان را در مقابل خود به زانو درآورد چرا که وحدت عامل رشد و آبادانی و پیشرفت هر جامعه‌ای است، گفت: متاسفانه بعضی از گروه‌ها به دنبال کمرنگ کردن وحدت در جامعه هستند و با تاکید بر جناح‌بندی‌های سیاسی می‌خواهند افکار عمومی را گمراه کرده و در جامعه و میان مردم اغتشاش ایجاد کنند.

کد خبر 281946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha