همشهری آنلاین: تهیه کننده انیمیشن سینمایی«رستم و سهراب» از تعویق چندباره اکران این فیلم سینمایی در تهران گله کرد.

انیمیشن «رستم و سهراب»

به گزارش مهر؛ داریوش دالوند تهیه کننده انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» با گله از شورای صنفی نمایش برای به تعویق انداختن اکران این فیلم در تهران  گفت: فیلم سینمایی «رستم و سهراب» قرار بود یک هفته پس ازاکران این فیلم سینمایی در بروجرد در تهران نیز اکران شود اما متاسفانه باید بگویم 22 روز از اکران «رستم و سهراب» در بروجرد می گذرد اما هنوز این فیلم به پایتخت نیامده است و شورای صنفی نمایش هم به دلایل مختلف آن را به تعویق می اندازد.

دالوند افزود: قرار بود چهارشنبه این هفته یعنی سوم دی ماه این فیلم سینمایی قطعا روی پرده برود اما نوبت اکران به فیلم «ملبورن» داده شد. البته من خوشحالم که این فیلم روی پرده رفت و به هیچ عنوان گله ام از چرایی اکران «ملبورن» نیست بلکه ناراحت از به تعویق افتاده اکران انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» هستم.

این تهیه کننده سینما درباره استقبال از این فیلم سینمایی در بروجرد گفت: خوشبختانه اکران انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» در سینما فلسطین بروجرد با استقبال بسیاری مواجه بود و در این بین آموزش و پرورش این شهر نیز همکاری های لازم را انجام داد.

انیمیشن رستم و سهراب

وی افزود: استقبال از این فیلم به اندازه ای بود که طی 22 روز 23 میلیون تومان به فروش رفت. دستیابی به این فروش در حالی است که از کمترین تبلیغات محیطی، تیزر تلویزیون و تبلیغات ژورنالیستی برخوردار بودیم. ناگفته نماند که فیلم مطرح و رکوردار فروش سینمای ایران در طول 60 روز اکران در بروجرد به این رقم دست یافت.  

تهیه کننده انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» با اشاره به اینکه فروش خوب انیمیشن «رستم و سهراب» در بروجرد باعث ترغیب سینماداران برای بستن قرارداد با این انیمیشن در تهران شده است، بیان کرد: زمانی که آوازه استقبال از این فیلم به تهران رسید سینماداران برای اکران تمایل پیدا کردند و مدام سراغ می گیرند ولی متاسفانه نمی دانم در شورای صنفی نمایش چه اتفاقی می افتد که اکران این فیلم به دفعات به تعویق می افتد.

دالوند در پایان گفت: زمانی که برای چرایی به تعویق افتادن اکران به شورای صنفی نمایش گله کرد این پاسخ را شنیدم که هفته آینده یعنی 10 دی ماه روی پرده خواهد رفت.

کد خبر 281951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha