همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بخشنامه بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی دانشگاه آزاد اسلامی که در مرداد ماه سال جاری ابلاغ شد، گفت: در طی این مدت زمینه بازگشت به تحصیل ۲۰ هزار نفر از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

به گزارش پايگاه رسمي دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر حميد ميرزاده در جلسه هيأت رييسه دانشگاه آزاد اسلامي افزود: بر اساس بخشنامه بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی دانشگاه آزاد اسلامی، برای تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل بازمانده‌، ترک تحصیل کرده یا مراجعه نکرده‌ یا در صورت قبولی موفق به ثبت‌نام نشده‌ بودند، شرایط تحصیل به وجود آمد که این تصمیم با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد.

وي در بخش ديگر سخنانش با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی 47 هزار کارمند غیر عضو هیات علمی دارد، گفت: باید چاره‌ای برای این حجم نیروی انسانی اندیشیده شود چراکه 85 درصد درآمد دانشگاه صرف پرداخت حقوق به کارکنان دانشگاه می‌شود و مسلماً دانشگاه با ادامه این روند با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بيان اينکه در سال‌های گذشته در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استخدام بی‌رویه صورت گرفته است، گفت: در صورت عدم چاره‌اندیشی و ادامه روند فعلی در دانشگاه آزاد اسلامی، طرح‌های عمرانی، پژوهشی و فرهنگی نمی‌تواند به موفقیت برسد.

کد خبر 281956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha