ادامه تحقیقات از زن و شوهری که دست به زورگیری از زنان و دختران می‌زدند نشان داد آنها از ۱۰ زن سرقت کرده‌اند.

اين زوج كه روزبه و نسرين نام دارند با پرسه زدن در محدوده پل سيدخندان زنان جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودروي پرايد سفيدرنگ‌شان مي‌كردند. شيوه آنها به اين ترتيب بود كه نسرين روي صندلي عقب مي‌نشست و وانمود مي‌كرد مسافر است و درحالي‌كه شوهرش هم نقش راننده مسافربر را بازي مي‌كرد دختران جوان به‌عنوان مسافر سوار خودروي‌شان مي‌شدند و بعد از چند دقيقه نسرين از پشت چاقويي زير گلوي طعمه‌هاي‌شان مي‌گذاشت و شروع به تهديد آنها مي‌كرد.

آنها به اين ترتيب اموال زنان را سرقت و درحالي‌كه چشمان آنها را با دستمال بسته بودند در خياباني خلوت رها مي‌كردند. با اينكه متهمان ادعا مي‌كردند فقط از يك نفر زورگيري كرده‌اند اما ادامه تحقيقات نشان داد آنها 9 زن ديگر را نيز با همين شيوه سوار خودروي‌شان كرده‌اند. صبح ديروز درحالي‌كه آنها براي بازجويي به دادسراي ناحيه34 تهران منتقل شده بودند در برابر بازپرس هاشميان اعتراف كردند برخي از طعمه‌هاي‌شان را تهديد به آزار و اذيت مي‌كردند.

نسرين در اعترافاتش گفت: چون من سوار خودرو بودم هيچ‌كس به ما شك نمي‌كرد و همه طعمه‌هاي‌مان به آساني سوار مي‌شدند اما در ادامه من با چاقو تهديد و زورگيري مي‌كردم و كيفشان را مي‌گرفتم . در ادامه آنها را چند ساعت در خودرو نگه‌مي‌داشتيم و به تجاوز تهديدشان مي‌كرديم. حتي يك مرتبه وقتي يكي از طعمه‌هاي‌مان را از حوالي سيدخندان سوار كرده بوديم تا به پرديس ببريم، او در بين راه خودش را از ماشين بيرون انداخت و ما هم فرار كرديم. روزبه نيز در اظهاراتي مشابه به زورگيري از زنان جوان اعتراف كرد. هم‌اكنون زوج زورگير در اختيار كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي قرار دارند و تحقيقات از آنان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 288770

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha