سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارزش یورو در برابر دلار، در معاملات روز سه شنبه یازدهم فروردین کاهش یافت. خبرگزاری رویترز از لندن گزارش دارد درباره این اتفاق:

نگرانی سرمایه‌گذاران و کارگزاران مالی درباره بدهی‌های آتن و اینکه مذاکرات طلبکاران یونان با این کشور درباره این بدهی‌ها به نتیجه خواهد رسید یا نه، بیشترین نقش را در کاهش ارزش پول مشترک اروپا در برابر دلار در بازار ارزی داشته است.

هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و هفت سنت و 44 واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری کمتری نشان می‌دهد. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و هشت سنت و 25 واحد پایه یک سنت بود.

ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 128 ممیز 81 صدم ین بود.

ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به 130 ممیز 10 صدم ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 119 ممیز 89 صدم ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به 120 ممیز 18 صدم ین بود.

کد خبر 290870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha