چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشریه‌های سینمایی از جمله هالیوود ریپورتر از مجروح شدن دست جانی دپ طی فیلمبرداری پروژه دزدان دریایی کارائیب خبر دادند.

جانی دپ

طولانی شدن مصدومیت دست جانی دپ کار فیلم‌برداری «دزدان دریایی کاراییب: مرده‌ها حرف نمی‌زنند» را با مشکل روبه رو ساخته است. در حالی که جانی دپ برای جراحی دستش راهی آمریکا و فیلمبرداری این فیلم متوقف شده، انتظار می‌رود از حدود نیمه آوریل کار فیلمبرداری با بازگشت دپ از آمریکا و بهبود جراحی دستش، در ساحل گلد استرالیا دوباره از سر گرفته شود.

در حالی که انتظار می‌رفت این فیلم تنها با توقفی دو هفته‌ای روبه رو شود، و تهیه کنندگان گفته بودند این مصدومیت حداقل تاثیر را در روند تولید فیلم ایجاد کرده؛ اما این فاصله اکنون حداقل چهار هفته به طول می‌انجامد، زیرا دپ نیاز داشت تا با گذاشتن پلاتین در انگشت دستش مدتی از کار فاصله بگیرد. مصدومیت او در حال فیلمبرداری در اوایل ماه مارس در استرالیا رخ داد.

دپ در این فیلم بار دیگر در نقش کاپیتان جک اسپارو ظاهر می‌شود تا پنجمین قسمت فیلم چند میلیارد دلاری «دزدان دریایی کاراییب»  در کنار جفری راش و خاویر باردوم ساخته شود.

با این حال هنوز دقیقا روشن نیست که جانی دپ چه زمانی به کار فیلمبرداری بازگردد. این در حالی است که در چند روز اولیه نبود وی، بخش هایی که می‌شد بدون حضور او ساخته شود، جلوی دوربین رفت.

اما این تاخیر به این معنی است که حداقل نیمی از ۴۰۰ نفری که در کار تولید این فیلم دیسنی هستند که با بودجه بالایی در دست تولید است و در استرالیا فیلمبرداری می شود، تا بازگشت دپ ، بیکار خواهند بود.

مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» هنوز هم در صدر پرخرج ترین فیلم های ساخته شده هالیوودی قرار دارند. جدیدترین فیلم این مجموعه که «دزدان دریایی کارائیب: در پایان دنیا» نام داشت و در سال ۲۰۰۷ ساخته شد، با بودجه باورنکردنی ۳۴۱.۸ میلیون دلار تولید شده بود. با این وجود، با توجه به تمام بودجه خرج شده، این فیلم درآمدی کم تر از فیلم های قبلی این مجموعه، یعنی «صندوقچه مرد مرده» و «روی موج های بیگانه» داشت.

هنوز ۱۴ هفته از کار فیلمبرداری این فیلم باقی مانده و ۷ جولای ۲۰۱۷ برای اکران آن تعیین شده است.

کد خبر 290919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha