یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی وزش باد و بارش پراکنده در برخی از نقاط کشور را پیش‌بینی کرد.

وضعیت هوا

به گزارش ايرنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی دوشنبه ( 14 ارديبهشت) در شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی و جنوب کشور وزش باد، بارش باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ می‌دهد که در جنوب غرب، مرکز، شمال شرق و شرق کشور بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

 سه‌شنبه این هفته نيز علاوه بر مناطق فوق، بارش به دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر نیز گسترش می‌یابد . دوشنبه شدت بارش در شمال غرب و سه‌شنبه در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود و در مناطق مستعد این نواحی بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران نیز بافزود: کمینه و بیشینه هوای تهران دوشنبه به 19 تا 32 درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران نیز در این روز نیمه ابری و در اواخر وقت ابری همراه با احتمال بارش باران خواهد بود.

به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران سه شنبه این هفته به 19 تا 31 درجه بالای صفر م‌ رسد و آسمان تهران در این روز ابری در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد پیش ‌نی شده است.

کد خبر 293979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha