پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سویا اسپانیا با غلبه بر دنیپرو اوکراین برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ اروپا را از آن خود کرد.

فوتبال

دیدار پایانی فصل جاری لیگ اروپا بامداد پنجشنبه بین تیم های سویا اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی و دنیپرو اوکراین در ورزشگاه ملی ورشو پایتخت لهستان برگزار شد که در پایان سویا به برتری 3 بر 2 رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در دقیقه هفتم ، نیکلا کالینیچ برخلاف انتظار برای نماینده اوکراین گلزنی کرد اما در ادامه دو گل گریگوری کریچوویاک و کارلوس باکا در دقایق 28 و 31 سبب شد تا سویا 2 بر یک از حریف گمنام خود پیشی بگیرد

در آخرین ثانیه های نیمه نخست و درحالیکه همگان در انتظار سوت داور بودند روزلان لوشان گل دوم دنیپرو را به ثمر رساند تا کار به تساوی 2بر 2 بکشد.

در دقیقه هفتاد و دوم و درحالیکه بازی متعادل دنبال می شد کارلوس باکا مهاجم اهل کلمبیا سویا از اشتباه مدافعان حریف استفاده کرد و دومین گل خود و سومین گل تیم تحت اونای امری را به ثمر رساند.در نهایت سوت داور اهل انگلیس به نشانه برتری 3 بر 2 سویا به صدا درآمد تا هواداران و اعضای این تیم اسپانیایی جشن قهرمانی برپا کنند.

باشگاه سویا در سال 1905 تاسیس شده است و تاکنون یک قهرمانی درلالیگای اسپانیا 4 عنوان نخست در جام حذفی ، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، 2 عنوان اولی در جام یوفا، 2 قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در سوپر جام اروپا را به دست آورده است.

کد خبر 296504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha