جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمود بصیری سریال‌های این روزهای تلویزیون را ضعیف توصیف می‌کند و می‌گوید: ارزیابی‌ام از کلیت سریال‌هایی که این روزها روی آنتن تلویزیون هستند، خوب نیست.

سریال

به گزارش ايسنا؛ بازیگر سریال‌های «آرایشگاه زیبا‌»، «هتل‌»، «کتاب‌فروشی هُدهُد» و «زی‌زی‌گولو» از سریال در حال پخش «شمعدونی» انتقاد کرد و گفت: به نظرم مجموعه «شمعدونی» کار خیلی خوبی نیست و ضعیف است. متاسفانه یکسری از مردم فقط پای تلویزیون می‌نشینند و توجهی به خود داستان ندارند و همین که مثلا فرزندشان می‌خندد برایشان کافی است؛ در حالی که یک کار خوب نباید این طور باشد. به عنوان مثال، بازیگر خردسال سریال «شمعدونی» انگار فقط قرارداد بسته که بیاید مقابل دوربین و دیالوگ‌هایش را بگوید و برود یا به عنوان مثال محسن قاضی‌مرادی که در سریال نقش «بابا رضا» را بازی می‌کند، من واقعا دلم برایش می‌سوزد که فقط نشسته و پشت سر هم سکته می‌کند! این اتفاق چه جذابیتی دارد؟

وی در ادامه درباره‌ اینکه آیا وقت آن نرسیده که در دوره‌ مدیریت جدید، اتفاقی در سازمان صداوسیما بیفتد؟ خاطرنشان کرد: ما نباید برنامه‌های بی‌کیفیتی که الان از تلویزیون در حال پخش است را گردن رئیس جدید تلویزیون بیندازیم. سازمان صداوسیما شوخی نیست و کارهایش باید از قبل برنامه‌ریزی شود. ما باید کمی صبر کنیم و ببینیم رئیس جدید سازمان که پنج الی شش ماه است مدیریت صداوسیما را برعهده گرفته، چه کار می‌خواهد بکند. ما نباید زود قضاوت کنیم و به او مجال بدهیم تا کارش را انجام بدهد.

بصیری در بخشی دیگر از این گفت‌وگو به بازپخش چندباره‌ سریال «آرایشگاه زیبا» از شبکه‌های تلویزیونی اشاره کرد و یادآور شد: کاری که تاریخ مصرف نداشته باشد هیچ وقت دل مردم را نمی‌زند. کارگردان و نویسنده‌ای که کارش خوب باشد اگر حتی صد بار هم کارش پخش شود باز هم مردم را خوشحال می‌کند. وقتی مردم در کوچه و خیابان به ما خبر می‌دهند که فلان کارمان مجددا از تلویزیون در حال پخش است، همین اتفاق ما را خوشحال می‌کند که هنوز در ذهن مردم مانده است. کارهای خانم برومند همیشه یک طنز متفاوتی دارد که بیننده را به خود جذب می‌کند؛ ضمن اینکه وی به عنوان کارگردان و نویسنده به قدری برنامه‌هایش را خوب در کنار هم می‌چیند که همه سنین پای کارش می‌نشینند و لذت می‌برند.

این بازیگر که در دولت قبل به دلیل شباهت با محمود احمدی‌نژاد ممنوع‌التصویر بود، در پایان در پاسخ به اینکه آیا کار جدیدی برای تلویزیون به او پیشنهاد شده است؟ اعلام کرد: چندین کار پیشنهاد شد که وقتی سناریوها را خواندم خوشم نیامد و فعلا کاری برای تلویزیون ندارم.

کد خبر 296531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha