همشهری آنلاین: کشف یک باگ جدید در سیستم عامل iOS اپل باعث می‌شود که کاربران نتوانند از اپلیکیشن پیامک‌های گوشی خود استفاده کنند. اپل قرار است به زودی به‌روزرسانی برای رفع آن منتشر کند اما تا آن زمان می‌توانید با چند ترفند این باگ را به طور موقت رفع کنید.

باگ مذکور باعث می‌شود تا کاربران با دریافت یک متن مخصوص از طریق پیامک یا سرویس آنلاین iMessage به طور کامل دسترسی به اپلیکیشن پیامک‌های خود را از دست بدهند.

این باگ مربوط به نحوه پردازش کاراکترهای عربی در سیستم عامل iOS است و در اولین لحظه‌ای که کاربر پیامک حاوی چند کاراکتر مخصوص را دریافت می‌کند باعث ریبوت شدن دستگاه می‌شود. گفتنی‌است این باگ فقط کاربران سیستم عامل iOS 8.3 را تحت تاثیر قرار داده‌است.

اپل قرار است به زودی یک به روزرسانی برای رفع این باگ منتشر کند اما تا آن زمان برای رفع موقت این باگ و دسترسی پیدا کردن مجدد به اپلیکیشن پیامک می‌توانید از سه روش زیر استفاده کنید:

  • از طریق رابط صوتی Siri یک پیام به خودتان ارسال کنید. بعد از باز کردن پیام می‌توانید به فهرست پیامک‌ها دسترسی پیدا کنید.

  • از کسی که این پیامک را برای شما ارسال کرده درخواست کنید یک پیام دیگر نیز ارسال کند. از این طریق می‌توانید اپلیکیشن پیامک را باز کنید و متن مورد نظر را پاک کنید.

  • از طریق اپلیکیشن Photos یک عکس برای یکی از دوستانتان ارسال کنید و از این طریق به تاریخچه پیامک‌هایتان دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید پیامک حاوی باگ را پاک کنید.

کد خبر 296561

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha