همشهری آنلاین: پلیس راه کشور برای کنترل ترافیک جاده‌ها در تعطیلات 7 تا 9 شهریور برنامه‌ای خاصی را طراحی کرده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به مهر گفت: با توجه به افزایش تردد در استانهای قم، تهران و تهران بزرگ در ایام تعطیل, پلیس به منظور ایجاد نظم وکنترل ترافیک برنامه های خاصی را مد نظر قرار داده است.

سرهنگ علیمردانی  با بیان اینکه جاده‌‌ها تحت کنترل کامل پلیس قرار دارند، افزود: در ایام تعطیل پلیس بصورت آماده باش در جاده ها حضور خواهد داشت.

وی گفت:با توجه به اینکه در این ایام تردد در استان قم، تهران و تهران بزرگ  بیش از استانهای دیگر است ، پلیس به منظور ایجاد نظم وکنترل ترافیک برنامه های خاصی را مد نظر قرار داده است.

سرهنگ فربانعلی علیمردانی تصریح کرد: در طول ایام تعطیل  بالگردهای پلیس بزرگراه در محورهای اصلی و شریانی تهران ، قم و تهران بزرگ حضور جدی خواهند داشت.

وی با اشاره به مشکلات اصلی رانندگان در جاده ها گفت: امید آن داریم تا رانندگان دقت لازم را برای انتخاب مسیر مورد نظر خود داشته باشند و از تخطی از سرعت مطمئنه و عجله بیش از حد برای رسیدن به مقصد خودداری نمایند.

سرهنگ علیمردانی تاکید کرد: پلیس کلیه تدابیر لازم را جهت تردد صحیح خودروها در جاده های اصلی و شریانی بعمل آورده است تا مردم در این ایام با مشکل ترافیک مواجه نشوند.

کد خبر 30026

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز