همشهری آنلاین: فصل نقل و انتقالات پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که بازیکنان پا به سن گذاشته مشتریان بیشتری نسبت به جوانان دارند و خبری از سوپراستارها نیست.

پرسپولیس در سایه استقلال

مهر نوشت: چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که انتظار علاقه‌مندان به فوتبال و کارشناسان و صاحب نظران از کیفیت این لیگ برآورده نشد و شاهد ظهور پدیده‌هایی جوان و آینده‌دار که بشود از آنها به عنوان چهره‌های تاثیرگذار یاد کرد نبودیم.

تبعات این اتفاق در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم کاملا نمایان است و تیم ها برای انتخاب بازیکنان مد نظرشان با مشکل مواجه هستند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که در فصول گذشته بودند بازیکنانی که از آنها به عنوان بمب های نقل و انتقالات یاد می شد اما اینهایی که در فصل نقل و انتقالات پانزدهم حضور دارند ترقه هم نیستند!

سالها پیش و در چنین فصلی سروصدای زیادی به خاطر جابجایی بازیکنان تاثیرگذار و ستاره به پا می شد و از آن به عنوان بازار داغ نقل و انتقالات یاد می شد اما حالا یخ ترین بازار را شاهد هستیم که در آن نه خبری از بمب هست و نه خبری از سوپراستارها.

حالا بازیکنان پا به سن گذاشته که از آنها به عنوان پیرمردهای لیگ نام برده می شود ستاره این فوتبال شده اند و تیم ها دنبال آنها هستند. البته برخی از همین بازیکنان را تیم های فصل قبل خودشان نمی‌خواهند اما تیم های دیگر برایشان سرودست می شکنند چرا که بازیکنان مطرحی پیدا نمی شود که جذبشان کنند.

این اتفاق در حالی برای فوتبال ایران رخ می دهد که در همه جای دنیا جوانان و پدیده های فصل گذشته ستاره فصل نقل و انتقالات هستند اما اینجا خبری از ستاره ها نیست و تعداد جوانانی که بشود از آنها به عنوان پدیده و ستاره نام برد به اندازه انگشتان یکدست هم نمی رسد.

نقیصه بزرگ باشگاه های ایران که البته بیشتر تیم هستند تا یک باشگاه، نساختن بازیکنانی است که برای خودشان قابل استفاده باشد. این مشکل سالهاست که فوتبال ایران را آزار می دهد و سازندگی در اکثر باشگاه فراموش شده است اما بازهم کسی به فکر برطرف کردن این مشکل نیست.

کد خبر 300448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha