دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: «راز چشم هایشان» فیلم جدید جولیا رابرتز به جای اکتبر در ماه نوامبر اکران خواهد شد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «راز چشم هایشان» تریلری جنایی است که در آن جولیا رابرتز در کنار نیکول کیدمن و چیوتل اجیفور جلوی دوربین رفته است.

رابرتز در این فیلم در نقش مامور تحقیق اف‌بی‌آی ظاهر شده که با تیمش جسد بی‌هویت یک زن را کشف می‌کند و سرانجام متوجه می‌شوند که این جسد متعلق به دختر نوجوان این مامور تجسس است. از اینجا به بعد دوست و همکار او با بازی اجیفور به بررسی در مسایل ۱۳ سال اخیر می‌پردازد تا به اصل ماجرا برسد.

بیلی ری کارگردان این فیلم است و مارک جوانسون و مت جکسون تهیه کنندگان آن هستند.

زمان نمایش این فیلم با تغییر از ۲۳ اکتبر به ۲۰ نوامبر انتخاب شده تا در فصل جوایز بهتر دیده شود. با تغییر زمان نمایش فیلم، «راز چشم هایشان» همزمان با قسمت دوم «بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد» روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.

این در حالی است که خبرهایی حاکی از به پایان رسیدن زندگی مشترک جولیا رابرتز نیز منتشر می‌شود. این بازیگر ۴۷ ساله که مادر سه فرزند است، ۱۳ سال پیش با دانیل مودر فیلمبردار ازدواج کرد. رابرتز در دو سال اخیر مادر و خواهرش را از دست داده و به نظر می‌رسد با توجه به دارایی ۲۲۵ میلیون دلاری او، جدایی آنها پر سرو صدا و پرهزینه باشد.

چیوتل اجیفور که در این فیلم با رابرتز هم‌بازی شده بازیگر فیلم «۱۲ سال بردگی» است که چندی پیش در فهرست دریافت نشان عنوان فرماندهِ رتبۀ امپراتوری بریتانیا (CBE) جای گرفت.

کد خبر 302983

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha