همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدواریم که به زودی شاهد این باشیم که لانه جاسوسی آمریکا در کشورهای منطقه به پایگاه اتحادیه جوانان ضد امپریالیزم تبدیل شود و این خواهد شد.

نقدی

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای شورای مرکزی اتحادیه جوانان ضد امپریالیزم در محل لانه جاسوسی آمریکا با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار کردند.

در این دیدار سردار نقدی ضمن تقدیر از اقدامات اتحادیه جوانان ضد امپریالیزم که از جوانان مبارز و با بصیرت کشورهای مختلف تشکیل شده است، گفت: قدرت ازآن ملت هاست؛ خداوند اراده کرده که قدرت خود را در اجتماع ملت ها متجلی کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خداوند سرنوشت ملتها را زمانی تغییر می‌دهد که خودشان به برای رسیدن به آزادی به صحنه بیایند و تلاش کنند، تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم که قدرت در اختیار شیطان‌ها و طاغوت‌ها قرار گرفته، علت آن این است که ملت ها قدرت خودشان را نمی دانند و گروهی به خاطر ترسیدن و گروهی به خاطر فریب خوردن، قدرت خود را به طاغوت ها تفویض کرده اند.

وی با تصریح بر وظیفه امروز جوانان اتحادیه ضد امپریالیزم، ادامه داد: وظیفه ما و جوانان اتحادیه این است که با روشنگری نگذارند ملت ها فریب شیطان را بخورند و با روحیه دادن، مانع ترس آنها شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: همین طور که ملت ایران با دست خالی بر آمریکا پیروز شدند و امروز شما می بینید که در لانه جاسوسی فتح شده آمریکا نشسته اید و به جای مستشاران زورگوی آمریکایی، دانشجویان بسیجی در اینجا استقرار دارند، هر کدام از ملت های مسلمان که از فرمول بیداری و و حدت مردم ایران استفاده کند به همین پیروزی می رسد.

نقدی در پایان بیان داشت: امیدواریم که به زودی شاهد این باشیم که لانه جاسوسی آمریکا در کشورهای منطقه به پایگاه اتحادیه جوانان ضد امپریالیزم تبدیل شود و این خواهد شد. اراده خدا بر پیروزی مستضعفین است.

کد خبر 303088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha