همشهری آنلاین: با سپری شدن روزهای پایانی تمرینات نمایش «شام آخر» به کارگردانی عارف لرستانی این تئاتر کمدی از روز پنج شنبه ۱۲ شهریورماه اجرا می شود.

نمایش

به گزارش فارس؛ عارف لرستانی که سالهاست در عرصه تئاتر و تلویزیون فعال است و در اکثر سریال های تلویزیونی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته بیش از یک ماه است که  تمرینات نمایش کمدی را با نام «شام آخر»  در سالن نمایش البرز، پردیس سینمایی کوروش آغاز کرده  است و این نمایش با پشت سر گذاشتن آخرین روزهای تمرین خود برای اجرا در این سالن آماده می شود.

در این نمایش که توسط فرهاد آئیش نوشته شده است بازیگرانی چون؛ سعید امیر سلیمانی، سپند امیر سلیمانی، کمند امیر سلیمانی، ماندانا سوری، سوزان عزیزی، عارف لرستانی ، آزاده زارعی و علی اوجی بازی می کنند.

نمایش "شام آخر" داستان زوجی است که در خانه ویلایی خود مهمانی را ترتیب می دهند و سه زوج دیگر را برای صرف شام دعوت می کنند اما از اواسط مهمانی بیکباره شخصیت دیگری وارد داستان شده و ماجرای مهمانی را تغییر می دهد.

سایر عوامل این نمایش نیز عبارتند از؛ نازیار عمرانی دستیار کارگردان، سمیرامیس محمدی منشی صحنه، رضا خلیلی اجرای دکور، علی اکبری تدارکات، لیلی صدیق عکاس، سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه.

نمایش کمدی «شام آخر» نوشته فرهاد آئیش و به کارگردانی عارف لرستانی  و تهیه کنندگی محسن دو کوشکانی است که اجرای آن  از روز پنجشنبه دوازدهم شهریور ماه در سالن شماره هفت، (سالن البرز) پردیس  سینما و تئاتر کوروش آغاز می شود.

کد خبر 305383

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha