بررسی عملکرد 6 ماهه نخست امسال مناطق 22 گانه شهرداری تهران توسط معاونت امور مناطق شهرداری تهران آغاز شد.

به گزارش سما، در این جلسه که با حضور معاونت امور مناطق شهرداری تهران، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و نمایندگان معاونت‌ها و سامانه‌های شهرداری آغاز شده تاکنون عملکرد 3 منطقه از پهنه شمالی تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

در ابتدای این جلسه عملکرد منطقه 2 در حضور شهردار و معاونین و مدیران این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه عملکرد کلی منطقه 2 در 6 ماهه نخست امسال 67 درصد اعلام شد که با میزان پیش بینی شده برابری دارد. همچنین این منطقه در حوزه فنی و عمرانی با پیشرفت 75 درصد، حمل و نقل و ترافیک با پیشرفت 74 درصد، اجتماعی و فرهنگی با 55 درصد و خدمات شهری با پیشرفت 64 درصد مواجه بوده است.

همچنین عملکرد منطقه 2 در حضور شهردار این منطقه و معاونانش مورد ارزیابی قرار گرفت به طوری که این منطقه در حوزه‌های خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی به ترتیب با پیشرفت 68 درصد، 49 درصد، 90 درصد و 78 درصد روبرو بوده است. میزان پیشرفت این منطقه در مجموع نیز 71 درصد اعلام شد.

در بررسی عملکرد منطقه 3 شهرداری تهران نیز مشخص شد که این منطقه در مجموع با 71 درصد پیشرفت در مجموع کارها توانسته به حد مطلوب پیش بینی شده دست پیدا کند. این منطقه در حوزه خدمات شهری 71 درصد، اجتماعی و فرهنگی 48 درصد، حمل و نقل و ترافیک 61 درصد و فنی و عمرانی 95 درصد برنامه‌های خود را انجام داده است.

شایان ذکر است بررسی عملکرد دیگر مناطق شهرداری تهران نیز در پهنه های غرب، شرق و جنوب در روزهای دیگر ادامه می‌یابد.

کد خبر 35176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز