سلسله جلسات بررسی برنامه و بودجه پیشنهادی سال 87 مناطق 22 گانه شهرداری تهران که از روز ششم آذرماه به ریاست معاون امور مناطق شهرداری آغاز شده است، عصر روز شنبه 10 آذر به پایان رسید.

به گزارش سما، زهرا صدر اعظم نوری،  مدیر کل نظارت و پیگیری امور مناطق درباره این جلسات گفت: در راستای برنامه سال 87 و سیاست های شهرداری تهران، در این جلسات برنامه‌های پیشنهادی مناطق 22 گانه را مورد بررسی قرار می دهیم تا بعد از تصویب برنامه‌ها آن را به ستاد بودجه ارسال کرده و ستاد بودجه نیز پیشنهاد برنامه و بودجه کلی سال 87 شهرداری تهران را پس از بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

وی افزود: در این جلسات که از روز سه شنبه (ششم آذر ماه) آغاز شد برنامه و بودجه مناطق 22 گانه به ریاست معاون امور مناطق شهرداری تهران و همچنین با حضور شهردار، معاونان و نمایندگان حوزه‌های ترافیک، خدمات شهری، اجتماعی وفرهنگی، فنی و عمرانی، هماهنگی و برنامه ریزی، املاک و ستاد 137 شهرداری‌های هر منطقه مورد بررسی قرار گرفته است.

نوری با بیان اینکه در برنامه و بودجه سال 87 مناطق حوزه اجتماعی و فرهنگی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ، گفت: یکی از رویکردهای شهرداری تهران شناسایی و تامین نیازهای محله ای از طریق مشارکت شهروندان است و از آنجایی که  بخش قابل توجهی از نیازهای مردم ماهیت اجتماعی و فرهنگی دارد، این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل توجه به حوزه اجتماعی و فرهنگی دربرنامه های سال 87 این است که ما  در 2سال گذشته به سایر نیازهای شهر ازجمله آسفالت و خدمات شهری و ... بیشتر توجه کردیم؛ از این رو سال آینده ضمن توجه به آن مسائل، گرایش بیشتری به سمت موضوعات اجتماعی و فرهنگی خواهیم داشت.

نوری تاکید کرد : مناطق بر اساس تاکید شهردار تهران، سند توسعه منطقه در یک چشم انداز 5 ساله را با توجه به همه نیازهای محلات و منطقه تنظیم می کنند و ما بر اساس منابع و امکاناتی که در اختیار داریم آنها را تصویب می کنیم.

کد خبر 38057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز