يكشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۳ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۲۱ - Jan 23, 2005
پرطرفدارترين سهام بورس تهران در يك سال گذشته
000690.jpg
گروه بورس: تازه ترين بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد: توجه دو سوم فعالان بورس تهران در يك سال گذشته فقط معطوف به دادوستد سهام ۳۲ شركت پذيرفته شده در تالار مبادلات بوده است.
به گزارش خبرنگار ما در حال حاضر سهام ۴۱۹ شركت در بورس تهران پذيرفته شده است، طبق اين بررسي ها متقاضيان سرمايه گذاري در اين بازار طي يك سال اخير يعني از زمستان سال گذشته تا زمستان امسال، سهام بيش از ۳۸۷ شركت بورس را وانهاده و به خريد و فروش سهام ۳۲ شركت پرداخته اند.
اين گزارش حاكي است: در ۱۲ ماه گذشته بيشترين تعداد فعالان بازار براي سهام شركت سرمايه گذاري غدير دستور خريد صادر كرده اند، به طوري كه در اين دوره ۵۸ هزار نفر با مراجعه به كارگزاران خود مالكيت ۴۸۰ ميليون سهم غدير را به نام خود تغيير داده اند.
ارزش كل مبادلات صورت گرفته بر سهام غدير طي دوره ياد شده از ۳۲۰۰ ميليارد ريال فراتر رفته است.
در ادامه اين گزارش آمده است: سرمايه گذاري بانك ملي دومين سهم پرطرفدار بورس تهران در يك سال اخير بوده، ۳۹ هزار نفر ۳۳۱ ميليون سهم شركت ياد شده را با پرداخت ۳ هزار ميليارد ريال خريدند.
صدرا نيز با جذب ۳۸ هزارو۵۰۰ نفر در رتبه سوم جدول بورس از نظر تعداد خريداران سهام جاي گرفت، طي اين دوره فعالان بورس تهران، بيش از ۷ هزار ميليارد ريال براي خريد سهام صدرا پرداخت كرده اند.
ايران خودرو نيز با وجود نزول نسبي و افت دادوستد سهام آن در بورس تهران، طي يك سال گذشته با هجوم ۳۷ هزار خريدار مواجه شد و رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داد. اين شركت از نظر تعداد سهام معامله شده، با توجه به دست به دست شدن۷۰۲، ميليون سهم آن رتبه نخست بورس تهران را در اختيار گرفت.
براساس اين گزارش ۳ شركت سرمايه گذاري پتروشيمي، بوعلي و سپه به ترتيب با جذب ۳۳ هزار نفر، ۲۸ هزار نفر و ۲۶ هزار نفر در جايگاه هاي پنجم تا هفتم ايستادند.
000696.jpg
ضمن اين كه نام شركت هاي سيمان فارس و خوزستان، توسعه صنعتي و سرمايه گذاري ملت نيز در جمع ۱۰ شركت پرطرفدار بورس تهران در يك سال گذشته ديده مي شود.
از سوي ديگر سهام شركت هاي معادن روي، كربن ايران، پتروشيمي اراك، سرمايه گذاري ملت و بانك پارسيان در رتبه يازدهم تا پانزدهم و توسعه صنايع بهشهر، سرمايه گذاري بازنشستگي، البرز، آزمايش و گروه بهمن نيز در پله هاي شانزدهم تا بيستم ايستادند.
هپكو بيست و يكمين سهم پرطرفدار بورس در يك سال اخير بوده و شركت هاي سرمايه گذاري صنعت بيمه، معادن و فلزات، ايران خودرو ديزل، سرمايه گذاري مسكن، ساختمان ايران، بانك كارآفرين، سرمايه گذاري بهشهر، تراكتورسازي، گاز لوله، اقتصاد نوين و سيمان تهران از ديگر شركت هاي پرطرفدار بورس بوده اند كه به ترتيب رتبه ۲۲ تا ۳۲ را در جدول پرطرفدارترين هاي بورس به خود اختصاص داده اند.

فروش سهام سيمان داراب و پتروشيمي شيراز در بورس
گروه بورس: سهام دو شركت دولتي سيمان داراب و پتروشيمي شيراز از طريق بورس اوراق بهادار به بخش خصوصي واگذار مي شود.
به گزارش خبرنگار ما طبق اعلام سازمان خصوصي سازي از ۲۴ بهمن ماه جاري دولت ۷۰ درصد سهام سيمان داراب و ۸۶ درصد پتروشيمي شيراز را در بورس تهران عرضه مي كند.
در حال حاضر ۹۱ درصد سهام پتروشيمي شيراز در اختيار شركت ملي صنايع پتروشيمي است، ضمن اين كه تأمين اجتماعي و صندوق بازنشستگي هم بيش از ۸ درصد سهام اين شركت را دراختيار دارند.براساس اين گزارش در سيمان داراب نيز سازمان توسعه و نوسازي معادن با ۷۱ درصد از كل سهام، سهامدار اصلي به حساب مي آيد، ضمن اينكه شركت هاي سرمايه گذاري بانك ملي ۷/۹ درصد، سيمان سپاهان ۷ درصد و سرمايه گذاري سيمان غدير ۶درصد سهام اين شركت را در اختيار دارند.

حمايت دبيركل بورس از توزيع سهام
دولتي بين كارگران و كارمندان
000687.jpg
گروه بورس: دبيركل بورس تهران از توزيع سهام دولتي بين كارگران و كارمندان دولت حمايت كرد و آن را در توسعه بازار سرمايه مؤثر دانست.
حسين عبده تبريزي گفت: استفاده از طرح هاي اعتباري و توزيع سهام بين كارگران و كارمندان و همچنين اصلاح شيوه واگذاري سهام و خصوصي سازي از مهمترين محورهاي توسعه بازار سرمايه در ايران است.
وي افزود: راهبردهاي توسعه بازار سهام با هدف دسترسي آسان شهروندان به مركزهاي خريد سهام در حال انجام است، ضمن اينكه به موازات اين اقدام توسعه همزمان فيزيكي و الكترونيك بازار سهام، راه اندازي سامانه معاملات براي پرداخت سود سهام و تقويت شبكه كارگزاري در سازمان بورس دنبال مي شود.
عبده گفت: سازمان بورس اوراق بهادار در پي تنوع بخشي به محصولات مالي از طريق عرضه اوراق فروش متري مسكن، گواهي سپرده و تبديل اوراق اعتبار اسنادي داخلي به برگه هاي قابل فروش است. اما در كنار اين اقدام ها اصلاح ساختار مالكيت در خانوارها و تقويت طبقه متوسط براي رونق و توسعه بورس ضروري است.
دبيركل بورس تهران ادامه داد: تشويق غيرحرفه اي ها به سرمايه گذاري غيرمستقيم و توسعه ابزارهاي مربوط به آن و افزايش سطح توزيع اطلاعات براي افزايش حضور مردم در بازار سهام حياتي است.
وي افزود: در حال حاضر ۸۰۰ هزار نفر از مشتريان ثابت بازار سهام به حساب مي آيند، با برنامه ريزي انجام شده تلاش داريم اين رقم را تا مردادماه سال آينده به دو ميليون نفر افزايش دهيم.وي افزود: به اعتقاد ما توسعه دادوستد الكترونيك سهام و خريد و فروش اوراق بهادار از طريق اينترنت ضروري است. بر اين اساس سازمان بورس در نظر دارد نظام دادوستد اينترنتي سهام را در آينده به اجرا درآورد.
دبيركل بورس همچنين در گفت و گويي با خبرگزاري مهر، گفت: مردم بايد سهام شركت هايي را خريداري كنند كه درآمد هر سهم آن دايمي است.وي تأكيد كرد: سهامداران نبايد تنها به دنبال درصدگيري و كسب سود از محل بالارفتن قيمت ها باشند و بايد به درآمد اعلام شده از سوي شركت ها توجه كافي داشته و تغييرات آن را دنبال كنند.
وي در خصوص راه كارهاي كاهش ريسك سرمايه گذاري در بورس، اظهار داشت: راه حل اين مشكل افزايش حرفه اي ها و تحليل گران بازار است، در حال حاضر اطلاعات به طور يكسان و در يك زمان توسط بورس توزيع مي شود اما متأسفانه هنوز سطح تحليل سهامداران به حد قابل قبولي نرسيده است.
عبده تبريزي با اشاره به اينكه وظيفه بورس تحليل اطلاعات نيست، تصريح كرد: حتي گزارش هاي ويژه اي كه توسط اين سازمان منتشر مي شود صحيح نيست و ما اميدواريم در آينده كمتر گزارش ويژه ارائه كرده و تنها در مواقعي كه احساس خطر مي كنيم اين گزارش ها را منتشر كنيم.

بورس استفاده كننده استانداردهاي حسابرسي
ايرنا: معاون آموزش جامعه حسابداران رسمي ايران گفت: استانداردهاي حسابداري هم اكنون به سمت فراگير شدن پيش مي رود.
«احمد مدرس» در حاشيه دومين همايش يك روزه حسابرسي  از بورس اوراق بهادار به عنوان بزرگترين استفاده كننده استاندارد حسابداري در كشور ياد كرد و گفت: قابل فهم شدن صورت هاي مالي ارائه شده به سهامداران پس از تدوين استانداردهاي بين المللي مربوطه، از مهمترين پيامدهاي اجراي استاندارد حسابداري در كشور است.
محمد جواد صفار دبير كل جامعه حسابداران رسمي نيز گفت: تدوين استانداردهاي حسابداري در كشور براي رسيدن به پاسخگويي مالي شفاف به تصميم گيران اقتصادي ضروري است. بهبود كمي و كيفي استانداردهاي حسابداري در كشور مستلزم تبادل افكار و اطلاعات صاحبنظران اين رشته تخصصي است.

۵۰ شركت پشت خط بورس مانده اند
ايسنا: بدون تصويب اصل ،۴۴ تحقق رقم خصوصي سازي در بودجه امكان پذير نيست.
عضو هيأت پذيرش بورس اوراق بهادار گفت: سازمان خصوصي سازي با توجه به اينكه بايد ۲۵۰۰ ميليارد ريال درآمد را تا آخر سال محقق كند بايد به عرضه سهام بانك ها و بيمه ها بپردازد كه تأثيرگذار باشد و اين امر بدون تصويب اصل ۴۴ امكان پذير نيست. سازمان خصوصي سازي با عرضه سهام شركت  هاي كوچك نمي تواند به رقم تعيين شده دست يابد.
هوشنگ خستويي درباره ورود شركت هاي جديد به بورس اوراق بهادار افزود: شركت هايي كه وارد مي شوند اقدامات اوليه را فراهم نمي كنند و بدون اينكه شرايط را داشته باشند وارد مي شوند، در نتيجه همين امر موجب پذيرش آنها به صورت مشروط مي شود.او ادامه داد: هيأت پذيرش ملزم است براي جلوگيري از تعلل در بازار، دقت خود را تا حد امكان به كار ببرد به همين دليل فهرست بزرگي از شركت هاي پذيرفته شده به وجود آمده اما ۵۰ شركت ياد شده هنوز شرايط لازم را براي عرضه سهام رد تالار بورس فراهم نكرده اند.

برنامه افزايش سرمايه ۶۰ درصدي «بوعلي»
گروه بورس: سرمايه گذاري بوعلي برنامه افزايش سرمايه ۶۰ درصدي خود را از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران اعلام كرد.
به گزارش خبرنگار ما اين افزايش سرمايه قبلاً در مجمع عمومي فوق العاده به تصويب سهامداران رسيده و اختيار انجام آن به هيأت مديره تفويض شده بود.
سرمايه گذاري بوعلي براي سال مالي منتهي به پايان شهريورماه سال ۸۴ سود هر سهم خود را ۶۰۳ ريال پيش بيني كرده است.
اين شركت در ۳ ماه نخست سال مالي جاري توانسته با كسب ۱۴۲ ريال سود به ازاي هر سهم ۲۴ درصد پيش بيني ها را محقق كند.پيش بيني عملكرد بوعلي در مقايسه با عملكرد واقعي سال مالي قبل از نظر سود حاصل از سرمايه گذاري هاي ۱۴ درصد افزايش، به لحاظ سود حاصل از فروش سرمايه گذاري ها دو درصد كاهش و از نظر سود عملياتي و سود خالص يك درصد افزايش نشان مي دهد.
هيأت مديره بوعلي قصد دارد، در صورت موافقت سهامداران سياست دائمي تقسيم سود خود را بر اساس توزيع ۹۰ درصد سود كسب شده در هر سال اعلام كند.

آموزش افزايش سرمايه با صرف در بورس تهران
گروه بورس: كارگاه آموزش «افزايش سرمايه با صرف» پنج شنبه هفته جاري در بورس تهران برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار ما اين كارگاه آموزشي يك روزه ويژه مديران عامل و مديران مالي شركت هاي پذيرفته شده در بورس است و در آن به موضوع هايي چون مقايسه پذيره نويسي به قيمت اسمي و بر مبناي قيمت بازار و همچنين بررسي روش هاي گوناگون تعيين قيمت پذيره نويسي براساس قيمت بازار پرداخته مي شود.

در دي ماه امسال
بازار برنج در بورس كشاورزي كساد بود
000693.jpg
يانا: طي دي ماه سال جاري در بورس كشاورزي ۱۷۳ هزار و ۲۴۵ تن محصول عرضه شد كه از اين ميزان، ۱۹ هزار و ۶۲۵ تن با تقاضا روبرو شد.
براساس گزارش هاي دريافتي در دي ماه، محصولات برنج، جو، زعفران، نخود، پسته، عدس، ذرت، كنجاله سويا، كنجاله تخم پنبه و كنجاله گلرنگ عرضه شد كه در محصولات برنج، پسته، عدس هيچ معامله اي انجام نشد.
آمار معاملات بورس كالاي كشاورزي در اين ماه نشان مي دهد: اكثر محصولات با كاهش معامله نسبت به ماه قبل روبرو بوده اند به طوري كه محصولات برنج و شكر هيچ معامله اي نداشته و محصولات جو با ۷۴ درصد، كنجاله سويا با ۲۹ درصد و زغفران با ۳ درصد كاهش مواجه بوده اند.
همچنين در محصولات كنجاله تخم پنبه، كنجاله گلرنگ و نخود ۱۰۰ درصد افزايش معاملات نسبت به ماه گذشته مشاهده مي شود.
ميزان عرضه محصولات به شرح زير است: برنج ۳۶۰ تن، جو ۵ هزار و ۴۰۰ تن، زغفران ۸۵ كيلوگرم، نخود ۴ هزار و ۳۰ تن، پسته ۲۷۵ تن، عدس ۲ هزار و ۹۴۰ تن، ذرت ۸۱ هزار و ۶۶۰ تن، كنجاله سويا ۵۱ هزار و ۶۸۰ تن، كنجاله تخم پنبه ۲۲ هزار و ۶۵۰ تن و كنجاله گلرنگ ۴ هزار و ۲۵۰ تن كه جو با ۴ هزار و ۳۳۰ تن تقاضا زعفران با ۵ كيلوگرم، نخود با ۷۵ تن، ذرت با ۱۱ هزار و ۷۵۰ تن، كنجاله سويا با يك هزار و ۲۲۰ تن، كنجاله تخم پنبه يك هزار و ۲۵۰ تن و كنجاله گلرنگ با يك هزار تن تقاضا روبرو شدند.
همچنين ارزش معاملات محصول جو ۴ ميليون و ۱۴۵ هزار و ۶۰۰ ريال، زعفران ۱۵ ميليون و ۴۷۵ هزار ريال، نخود ۲۰۹ ميليون ريال، ذرت ۹ ميليون و ۸۲۴ هزار و ۳۰۰ ريال، كنجاله سويا ۲ ميليون و ۲۳ هزار و ۵۰ ريال، كنجاله تخم پنبه ۲ ميليون و ۲۱۰ هزار و ۵۰۰ ريال و كنجاله گلرنگ ،يك ميليون و ۳۵۰ هزار ريال برآورد شده است.
در مجموع طي دي ماه ۱۲ هزار و ۶۸۵ تن و ۵ كيلوگرم محصول به ارزش ۱۹ ميليون و ۷۷۷ هزار و ۹۲۵ ريال معامله شد كه اين ميزان معامله نسبت به مدت مشابه ماه قبل ۲۵ درصد كاهش نشان مي دهد.

۵۵ درصد سهام شهرهاي جديد در بورس عرضه مي شود
ايرنا:معاون وزير مسكن گفت: سهام سه  شركت عمران شهر جديد با هدف خصوصي سازي شركتهاي تابعه در تالار بورس اوراق بهادار كشور عرضه مي شود.
سيد محمود ميريان افزود: مراحل نهايي براي ورود اين شركتها به بازار بورس طي شده در اين چارچوب تا پايان امسال سهام شركت عمران شهر جديد سهند عرضه مي شود و سهام شركتهاي عمران شهرهاي جديد بهارستان هشتگرد نيز سال آينده در تالار بورس عرضه خواهد شد. مدير عامل شركت عمران شهرهاي جديد گفت: ۵۵ درصد سهام سه شركت به بخش خصوصي واگذار مي شود و ۴۵ درصد ديگر سهام دولتي باقي خواهد ماند.

نبض بازار
۴۱۱ نفر براي سرمايه گذاري پتروشيمي دستور فروش صادر كردند
گروه بورس: در نخستين روز هفته سرمايه گذاري پتروشيمي با وجود پيش بيني مناسب سود در صدر جدول عرضه بورس تهران جاي گرفت.
به گزارش خبرنگار ما روز گذشته ۴۱۱نفر با مراجعه به شركت هاي كارگزاري ۵/۴ ميليون سهم سرمايه گذاري پتروشيمي را در مجموع به ارزش ۲۱ميليارد ريال در بازار عرضه كردند.از سوي ديگر سيمان تهران نيز از ابتداي روز گذشته با فشار متقاضيان فروش مواجه شد، به طوري كه تعداد صادركنندگان دستور فروش براي سهام اين شركت به ۴۰۶نفر رسيد. اما در كفه تقاضا توسعه ساختمان كماكان با هجوم خريداران مواجه بود. ۱۶۰۰نفر براي ۱۶ميليون سهم اين شركت در صف خريد ايستادند.حجم بالاي تقاضاي موجود براي سهام ياد شده موجبات رشد ۵درصدي ارزش سهام توسعه ساختمان را فراهم آورد، به اين ترتيب قيمت سهام توسعه ساختمان در پايان معاملات روز گذشته از مرز ۶۶۱تومان گذشت.

پ
تكين كو ۹۰ درصد سود را تقسيم مي كند
گروه بورس: «تكين كو» در تازه ترين اطلاعيه خود اعلام كرد: در نظر دارد ۹۰ درصد سود امسال را بين سهامداران به صورت نقدي تقسيم كند.
به گزارش خبرنگار ما شركت تكين كو سود هر سهم خود را براي امسال يك هزار و ۵۰۲ ريال پيش بيني كرده كه در ۹ ماه گذشته با كسب يك هزار و ۱۲۸ ريال درآمد براي هر سهم به ۷۵ درصد اين پيش بيني ها دست يافته است.
پيش بيني درآمد تكين كو در بخش درآمد حاصل از خدمات ۳۸ درصد افزايش، در حوزه بهاي تمام شده خدمات ارائه شده ۲۷ درصد رشد و در بخش هاي سود عملياتي و سود پس از كسر ماليات به ترتيب ۶۷ درصد و ۷۳ درصد افزايش نشان مي دهد.

تغييرات قيمت سهام
شنبه ۳ بهمن
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۰.۰۸
۷
۸,۵۰۹
شهد
۴.۹۶-
۱۰۹-
۲,۰۹۰
آبفر
۰.۲۹-
۳۰-
۱۰,۳۳۶
آذريت
۴.۹۷
۷۹
۱,۶۶۹
آزمايش
۱.۰۵
۸۹
۸,۵۸۳
آلومتك
۲.۴۴
۱۴۴
۶,۰۴۱
الكتريك خودرو شرق
۴.۱۵-
۱۸۸-
۴,۳۴۳
ايتالران
۴.۴۵-
۷۵-
۱,۶۱۱
ايران تاير
۰.۱۵-
۱۲-
۸,۱۴۶
ايران ترانسفو
۰.۵۲
۴۲
۸,۱۵۴
ايران گچ
۱.۷۴-
۶۰-
۳,۳۸۸
ايران مرينوس
۵-
۴۲۸-
۸,۱۳۹
باما
۰.۱۹-
۱۳-
۶,۷۰۵
بانك پارسيان
۳.۱۱
۱۳۱
۴,۳۴۲
بسته بندي پارس
۵
۳۱۵
۶,۶۱۵
بين المللي توسعه ساختمان
۰.۰۴-
۱-
۲,۲۲۹
پارس خودرو
۰.۰۱
۱
۱۴,۶۸۹
پتروشيمي آبادان
۱.۲
۱۶۷
۱۴,۱۰۶
پتروشيمي اراك
۰.۲۵
۴۷
۱۹,۱۳۶
پتروشيمي اصفهان
۰.۱۶-
۲۳-
۱۴,۱۲۲
پتروشيمي خارك
۰.۶۲-
۱۰۳-
۱۶,۳۸۸
پتروشيمي فارابي
۱.۸۲
۳۶
۲,۰۱۷
پلي اكريل
۰.۱۷
۳
۱,۸۱۴
پمپ پارس
۴.۹۸-
۲۷۰-
۵,۱۴۸
پمپ سازي ايران
۴.۱۸
۱۴۳
۳,۵۶۲
تجهيزنيروي زنگان
۳.۰۹
۱۳۸
۴,۵۹۷
تراكتورسازي ايران
۰.۶۷-
۲۷-
۳,۹۹۷
تكنوتار
۰.۶۹-
۳۶-
۵,۲۱۶
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۴.۴
۲۵۹
۶,۱۴۴
توسعه معادن روي ايران
۱.۲۵
۵۱
۴,۱۴۷
توليد مواد اوليه الياف مصنوعي
۳.۶۷-
۱۲۹-
۳,۳۸۲
توليدالياف پلي پروپيلن
۱.۷۷
۵۱
۲,۹۳۱
توليدتجهيزات سنگين هپكو
۱.۵
۲۱
۱,۴۲۲
توليدي گرانيت بهسرام
۲.۱۶
۲۰۹
۹,۸۷۲
حمل ونقل پتروشيمي
۳.۵۱
۱۵۳
۴,۵۰۶
داده پردازي ايران
۰.۰۲-
۲-
۸,۸۳۷
داروپخش (هلدينگ )
۱.۵۴
۱۰۴
۶,۸۴۹
داروسازي اسوه
۱.۲۲-
۶۴-
۵,۱۶۱
داروسازي كوثر
۰.۳-
۵۶-
۱۸,۶۸۸
دارويي رازك
۰.۴۲-
۲۱-
۴,۹۶۸
دارويي لقمان
۰.۴۲-
۵۳-
۱۲,۶۹۵
ذغال سنگ نگين طبس
۱.۰۸
۲۳
۲,۱۶۱
رينگ سازي مشهد
۰.۷۶-
۶۳-
۸,۲۶۵
زامياد
۰.۰۴-
۲-
۵,۴۶۶
سايپا
۰.۰۳-
۳-
۸,۸۲۳
سايپاديزل
۴.۹۶
۱۷۶
۳,۷۲۳
سپنتا
۰.۴۷
۲۴
۵,۰۹۷
سراميك هاي صنعتي اردكان
۰.۰۶-
۲-
۳,۲۹۶
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۲.۷۴-
۱۳۵-
۴,۷۸۶
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱.۲۷
۷۵
۵,۹۶۲
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۰.۳۳-
۱۲-
۳,۵۷۴
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۰.۱۴-
۵-
۳,۵۵۰
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۰.۱۲-
۴-
۳,۳۳۲
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۲.۱۵
۴۵
۲,۱۳۶
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۰.۱۲
۵
۴,۱۵۱
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۰.۹۷-
۵۱-
۵,۱۸۱
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۰.۶۴-
۳۳-
۵,۱۳۰
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهرايران
۰.۳۹-
۲۸-
۷,۱۶۷
سرمايه گذاري ملي ايران
۰.۰۷-
۷-
۹,۷۶۹
سنگ آهن گل گهر
۰.۰۱-
۱-
۱۰,۰۳۷
سيمان ايلام
۰.۰۳-
۶-
۱۸,۱۷۶
سيمان بجنورد
۰.۰۳-
۶-
۱۹,۶۳۰
سيمان تهران
۰.۳۳-
۱۰۱-
۳۰,۸۹۲
سيمان خزر
۰.۸۲-
۱۱۲-
۱۳,۵۷۹
سيمان فارس و خوزستان
۰.۰۱-
۱-
۸,۴۵۱
سيمان كارون
۰.۰۱-
۲-
۲۱,۳۵۶
سيمان كرمان
۰.۱-
۱۱-
۱۰,۵۰۹
سيمان هگمتان
۰.۵۴
۱۳۱
۲۴,۲۲۲
سينا دارو
۰.۱۱
۴
۳,۵۳۶
شهد ايران
۰.۳۸-
۱۹-
۴,۹۳۲
شيشه قزوين
۲.۶۸
۱۵۰
۵,۷۴۸
شيشه همدان
۰.۱۲-
۳-
۲,۵۳۱
شيشه و گاز
۱.۱۸
۲۲
۱,۸۸۶
صنايع آذرآب
۴.۴۹-
۴۷۲-
۱۰,۰۴۷
صنايع جوشكاب يزد
۳.۸۶
۳۴۲
۹,۲۱۱
صنايع شيميايي ايران
۲.۸۵
۳۶
۱,۳۰۰
صنايع فلزي ايران
۰.۰۲-
۱-
۵,۶۸۱
صنايع كاغذسازي كاوه
۰.۸۹-
۱۵-
۱,۶۷۲
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۰.۰۵
۵
۹,۵۴۲
صنايع لاستيكي سهند
۰.۶۴-
۳۱-
۴,۸۱۳
صنايع مس شهيد باهنر
۱.۰۱
۷۲
۷,۲۰۰
عمران وتوسعه فارس
۰.۲۱
۶
۲,۸۱۲
فرآورده هاي نسوزآذر
۱.۵
۱۴۲
۹,۶۳۶
فرآوري موادمعدني ايران
۰.۰۵-
۱-
۱,۹۶۹
فنرسازي خاور
۰.۰۸-
۶-
۷,۹۴۴
فولادكاويان
۴.۹۸-
۱۲۳-
۲,۳۴۷
فيبر ايران
۴.۹۴
۷۰
۱,۴۸۷
كابل باختر
۰.۰۵
۴
۸,۶۸۴
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۱.۵۸-
۱۱۵-
۷,۱۸۶
كارتن ايران
۰.۰۲-
۱-
۶,۳۱۴
كارخانجات داروپخش
۰.۰۹-
۲-
۲,۲۲۰
كارخانجات قند قزوين
۰.۰۵-
۵-
۱۰,۳۳۲
كارخانجات مخابراتي ايران
۴.۳۵
۱۱۹
۲,۸۵۲
كارخانه فارسيت درود
۰.۶۳-
۴۷-
۷,۴۶۸
كاشي اصفهان
۰.۰۴-
۱-
۲,۷۶۹
كاشي پارس
۲.۵۱
۲۳۲
۹,۴۶۸
كالسيمين
۰.۵۴-
۳۰-
۵,۵۶۶
كربن ايران
۰.۴۴
۱۳
۲,۹۷۹
كف
۰.۱
۴
۴,۰۴۲
كمباين سازي ايران
۵۰.۱۶-
۳۹۷۴-
۳,۹۴۸
كنتورسازي ايران
۰.۱۲
۳
۲,۵۶۲
كيوان
۰.۳۷-
۶۸-
۱۸,۰۷۵
گازلوله
۰.۰۶-
۳-
۵,۱۹۹
گروه بهمن

بـورس
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |  
|  داخلي   |   شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |