دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۸۷ - May 2, 2005
فوتبال دسته اول باشگاههاي كشور
راه آهن و صنعت نفت در خانه متوقف شدند
راه آهن با سابقه از ميزباني خود در بازي با نماينده خراسان نتوانست بخوبي استفاده كند و در شروع بازيهاي مرحله نهايي متوقف شد. پيام ارتباطات در تهران در يك بازي پاياپاي با حريف امتيازي باارزش گرفت.
001188.jpg
خبرنگار همشهري: هفته اول بازي هاي مرحله (پلي آف) جام آزادگان آن گونه كه پيش بيني مي شد شكل نگرفت. اكثر پيش بيني ها بر پيروزي قاطع راه آهن بر پيام مشهد و صنعت نفت بر شهيد قندي يزد صحه مي گذاشت، اما پيام خراسان در زمين اختصاصي راه آهن با دست زدن به يك شيوه كاملا احتياطي و بستن بازي در ميانه ميدان به تساوي يك بر يك رسيد. راه آهن ميزبان همانند صنعت نفت درست در شروع بازي با گل دقيقه ۱۰ داود حقي از حريف پيش افتاد. پيام بعد از دريافت گل سراپا حمله شد و چند بار هم براي تيم ميزبان خط و نشان كشيد و سرانجام در دقايق پاياني نيمه اول با گل دقيقه ۴۲ مجتبي ترشيز ي بازي را به تساوي كشيد.راه آهن با وجود تغيير آهنگ در نيمه دوم و دست زدن به بازي گسترده از دو گوش به خواسته خود نرسيد و در نهايت تن به مساوي يك بر يك داد.
در آبادان جنگ يزدي ها با صنعت نفت تماشايي بود. نفتي ها از همان دقايق اول با فشار در يك سوم حريف اشتهاي خود را براي زدن گل نشان دادند، اما طي حملات پيوسته تنها يك بار توانستند دروازه قندي را باز كنند، علي نيكبخت در دقيقه ۲ براي صنعت نفت گلزني كرد. يزدي ها كه بازي را باخته مي ديدند، حملات خود را از قلب دفاع صنعت نفت پي ريختند و سرانجام با زدن گل مساوي، بازي را به روي حريف بستند و يك امتياز حساس از نفتي ها در آبادان گرم گرفتند. براي شهيد قندي اصغر رامشگر در دقيقه ۸۹ گل تساوي را رقم زد.تساوي پيام در تهران و شهيد قندي در مقابل راه آهن و صنعت نفت هشدار خوبي براي اين دو تيم بود.
جدال ديدني پايين جدولي ها
در رشت
امروز سه ديدار عقب افتاده از بازي هاي ليگ كشور در نوشهر، رشت و مشهد انجام خواهد شد. شموشك با تماشاگران خود به مقابل پاس مي رود، ديداري كه براي شموشك و پيوس حكم تثبيت در ليگ را دارد و براي پاس رفتن به پله هاي بالاي جدول. ديدار پاس با پرسپوليس نشان داد كه پاس مي توانست يكي از قدرت هاي امسال در ليگ باشد و در رده هاي بالاي جدول قرار گيرد. دنيزلي با پاس در جام باشگاه هاي آسيا اين ادعا را ثابت كرده است. پاس با دو بازي كمتر نسبت به شموشك چشم انداز رده چهارم را دارد. شموشك و پيوس نيز با ۲۹ امتياز ذخيره خيالشان از بابت ماندن راحت است و قادرند بدون هراس از ميدان با پاس امتياز بگيرند.
در مشهد بازي ابومسلم و استقلال اهواز ديدني خواهد بود. استقلال اهواز با دو بازي كمتر نسبت به ذوب آهن و پرسپوليس هنوز اميد دارد كه تا شايد با درنظرگرفتن حوادث به جمع چهار تيم بالاي جدول بپيوندد. ابومسلم با ۳۵ امتياز دقيقا در ميانه جدول ايستاده است، نه ادعاي قهرماني دارد و نه در خطر سقوط است. تلاش ابومسلم رسيدن به رده پنجم و ششم جدول است كه شايد با پيروزي بر استقلال اهواز اين خواسته تحقق پيدا كند. اين بازي كه بيشتر يك بازي قدرتي است حكم پيروزي را به نام تيمي مي زند كه پرنفس تر باشد.
ابومسلم جوانتر از حريف است، اما استقلال با انگيزه تر.
جدال تيم هاي رده چهاردهم و شانزدهم جدول (سپاهان و پگاه) هم در رشت تعريف خود را دارد. پگاه پنج بازي ديگر دارد و سپاهان شش بازي. اگر روياي پگاه شكست سپاهان در ديدارهاي باقيمانده باشد و پيروزي خود در مقابل حريفان به حقيقت تبديل شود، پگاه با كراوس در ليگ خواهد ماند، اما اگر روند طبيعي را درنظر بگيريم كاري است غيرممكن. سپاهان بايد اين ديدار را براي زدودن تمام ذهنيت هاي منفي ببرد. رشتي ها در آخرين ميدان اميد تيم خود را تشويق خواهند كرد تا شايد بتوانند همچنان اميد داشته باشد.

اولين مدرسه پايه اي تنيس در تهران افتتاح مي شود
ايسنا: اولين مدرسه پايه اي تنيس در تهران افتتاح مي شود.عليرضا خروشي رئيس فدراسيون تنيس در گفت وگو با خبرنگار ورزشي اظهار داشت: با توجه به برنامه هاي فدراسيون براي ايجاد تيم هاي پايه و تقويت زير ساخت هاي تنيس ايران اولين مدرسه تنيس ايران در تهران با كمك كميته ملي المپيك ساخته مي شود.
وي اضافه كرد: مذاكرات اوليه انجام شده و برنامه هاي مربوط به اين كار نيز تدارك ديده شده و قرار است اين مدرسه در اختيار بخش خصوصي قرار بگيرد، در ابتداي كار اين مدرسه ساليانه ۱۰۰۰ بازيكن تنيس به فدراسيون تحويل مي دهد.
خروشي تأكيد كرد: با توجه به اينكه كار بر روي تيم هاي پايه و سنين پايين است به طور ميانگين ۷ سال طول مي كشد تا نيروهاي آموزش ديده از اين مدارس بتوانند در سطح اول تنيس ايران و آسيا بدرخشند.

حسين رضازاده:
برنامه هاي تمريني من با هماهنگي ايوانف اجرا مي شود
گروه ورزشي: حسين رضازاده، قهرمان دو دوره بازي هاي المپيك مي گويد: به منظور هماهنگي بيشتر با سرمربي تيم ملي وزنه برداري، شنبه شب در محل اقامت او حضور يافتم و با او درباره موارد مختلف بحث و تبادل نظر كرديم.
رضازاده ادامه داد: من پيش از اين نيز در اردوي بلغارستان و در ديدار با او برنامه هاي تمريني خود را هماهنگ كرده بودم و مشكلي از اين لحاظ وجود نداشت.
وي درمورد محل ادامه تمرينات خود گفت: با توجه به شرايطي كه من دارم، مكان، زمان و نحوه تمرين من مشخص شده است و بر اين شرايط ايوانف نظارت كامل خواهد داشت و برنامه هاي تمريني من طبق دستور او خواهد بود.
از طرفي ديگر با توجه به اين كه اردوي تيم ملي وزنه برداري طي روزهاي آتي در بلغارستان برگزار خواهد شد، رضازاده از احتمال عدم حضورش در اين اردو خبر داد و گفت: با هماهنگي ايوانف اگر او تشخيص دهد در اردوي بلغارستان حضور نخواهم يافت.قوي ترين مرد جهان درمورد تغيير ركوردهاي جهاني اش يادآور شد: اين تغيير ركوردها بر حسب آخرين تحولات قانوني فدراسيون جهاني وزنه برداري صورت گرفته و نقشي در ركورد شكني هاي آتي نخواهد داشت.

اميررضا خادم: جوانان به سواركاري علاقه زيادي دارند
001170.jpg
رئيس فراكسيون ورزش مجلس معتقد است: سواركاري پتانسيل مناسبي در كشور براي رشد دارد. «اميررضا خادم» افزود: در صورت توجه بيشتر و ايجاد زمينه در بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در اين رشته ورزشي و ارتقاي سطح كمي و كيفي مسابقات، مي توانيم به زودي شاهد رشد سواركاري در كشور باشيم. وي اظهار داشت: در برنامه بلند مدت نگاه مسئولان ورزش كشور به ويژه در بخش قهرماني به بخش خصوصي است و بايد بستر مناسب براي سرمايه گذاري اين بخش در ورزش كشور را فراهم كرد. خادم ابراز اميدواري كرد با برطرف شدن بعضي از موانع از جمله مشكل مراكز قرنطينه، شاهد حضور سواركاران ايران با اسبهايشان در پيكارهاي گوناگون باشيم. وي اظهار داشت: نبود مراكز قرنطينه باعث شده است، ما نتوانيم در صادرات اسب توفيق چنداني پيدا كنيم.

احداث دو پايگاه قرنطينه اسب در كيش و تهران
001173.jpg
گروه ورزشي: با همكاري سازمان دامپزشكي كشور دو پايگاه قرنطينه اسب در جزيره كيش و تهران احداث مي شود. «محمدرضا تابش» رئيس فدراسيون سواركاري با اعلام اين خبر مي گويد: در تلاش هستيم اين پايگاهها هر چه زودتر احداث شود تا اسب هاي كشورمان به بازيهاي آسيايي ۲۰۰۶ دوحه قطر اعزام شوند. وي اظهار داشت: در صورتي كه اين پايگاهها براي بازيهاي آسيايي قطر آماده نشود، فدراسيون تمهيداتي را براي اعزام اسبها در نظر گرفته است. تابش درباره اين تمهيدات گفت: اسب هاي خريداري شده توسط بخش خصوصي با كمك دولت به قطر انتقال مي يابد و در اردوگاهي در اين كشور تحت قرنطينه قرار مي گيرد. وي در خصوص پرورش اسب هاي اصيل گفت: مسئوليت پرورش اسب هاي اصيل برعهده معاونت دام وزارت جهاد كشاورزي است و فدراسيون هماهنگي هايي را با اين معاونت و بانك كشاورزي انجام داده است كه در آينده نزديك نتايج آن اعلام خواهد شد.

انجمن ورزشي نويسان و كميته ملي المپيك
001176.jpg
ايرنا : منوچهر زندي  دبيركل  انجمن  نويسندگان ، خبرنگاران  و عكاسان  ورزشي گفت : انجمن  ورزشي  نويسان ، آشناي  بيگانه اي  در ورزش  ايران  است .
وي  در گفت  و گوي  اختصاصي  با خبرنگار ايرنا اظهار داشت : يكي  از مشكلات اساسي  كار روزنامه  نگاري  ورزشي  در كشورمان  عدم  اعتقاد و باور بعضي  ازمديران  ورزشي  به  ايجاد برقراري  رابطه اي  ارگانيك  و نظام مند با انجمن نويسندگان  خبرنگاران  و عكاسان  ورزشي  به عنوان  يك  تشكل  قانوني  برآمده  ازجامعه  ورزشي  نويس  ايران  است  و متاسفانه  ما هنوز شاهد آن هستيم  كه  برخي از مديران  برقراري  ارتباط با افراد يا گروههاي  خاص  را به  ارتباط تشكيلاتي با انجمن  ورزشي  نويسان  كه  در دنيا سابقه  هشتاد و پنج  ساله  و در كشور مابيش  از ۱۲ سال  سابقه  فعاليت  رسمي با مجوز وزارت  كشور را داراست ، ترجيح مي دهند.
دبيركل  انجمن  ورزشي  نويسان  كشور درمورد بازيهاي  همبستگي  كشورهاي  اسلامي  اظهار داشت : قبل  از برگزاري  اين  بازيها به  كميته  ملي  المپيك كشورمان  اطلاع  داديم  كه  با همه  توان  در اختيار آنان  هستيم  ولي  متاسفانه كميته  المپيك  به  اين  تقاضاي  همكاري  پاسخ  مثبت  نداد و شيوه اي  ديگر را براي گزينش  و اعزام  خبرنگاران  به  اين  بازيها برگزيد كه  به  علت  عدم  حضور تعدادي از ورزشي  نويسان  فعال  و نمايندگان  برخي  روزنامه هاي  ورزشي  در اين  رويدادمهم ، انعكاس  آن در رسانه ها درخور توجه  نبود.وي  افزود: انجمن  درسال  گذشته  نفرات  برتر ۵ كميته تخصصي  خود رابه  عضويت كميته هاي  تخصصي  انجمن  جهاني  ورزشي  نويسان  در آورد، و درحال  حاضر در كميته هاي  تخصيصي  واليبال ، كشتي ، وزنه  برداري ، پينگ  پنگ  و شنا  همكاران ما حضور دارند.وي  در پايان  افزود: با موافقت  رئيس  سازمان  تربيت  بدني  و دستور مكرر ايشان  مبني  بر كمك  به  اين  انجمن ، متاسفانه  نامه  انجمن  ۵ الي  ۶ ماه  است  كه از اين  ميز به  آن ميز مي رود و هنوز نتيجه اي  گرفته  نشده  است .

خبرهاي فوتبال جهان
يوونتوس شانه به شانه آث ميلان حركت مي كند
مسينا با رحمان رضايي در مصاف با سامپدوريا ۲ بر ۲ شد تا همچنان در ميان جدول حضوري قابل توجه داشته باشد. مسينا هفته پيش اينترميلان را مغلوب كرده بود.
001185.jpg
گروه ورزشي _ حسن حيدري: تيم فوتبال يوونتوس با پيروزي دو بر يك مقابل بولونا امتيارات خود را بار ديگر با آث ميلان برابر كرد.در اين بازي فابيو كانوارو در دقيقه (۱۸) و زالاتيا در دقيقه (۲۴) با دو ضربه سر تماشايي دروازه «پاليوكا» را گشودند.
جونتي در دقيقه ۲۷ تنها گل بولونيا را به ثمر رساند. با اين پيروزي يوونتوس به بيست و سومين برد خود در اين فصل رسيد.
تيم اينترميلان نيز به لطف درخشش ويه ري و كروز دو بر صفر از سد سي ينا گذشت. كروز در دقيقه (۲) از روي نقطه پنالتي و ويه ري در دقيقه (۳۱) دو گل اين ديدار را به ثمر رساندند.
در يكي از پر گل ترين بازي هاي هفته لچه مقابل لاتزيو به نتيجه شگفت انگيز پنج بر سه دست يافت تا تيم پايتخت نشين متحمل سنگين ترين شكست فصل خود شود.در ساير بازي هاي اين هفته اودنيزه دو بر يك از سد آتالانتا گذشت. رم بعد از هفته ها ناكامي برابر برشيا به تساوي دو بر دو رسيد.
مسينا با رحمان رضايي در مصاف با سامپدوريا اين نتيجه را تكرار كرد.
اما عجيب ترين نتيجه هفته در ورزشگاه اينوتارديني بوقوع پيوست. جايي كه پارما شش بر چهار بر ليورنو فائق آمد. ميلاردينو در اين بازي به تنهايي ۴ گل براي پارما به ثمر رساند. پيسانو و سيمپليكو دو گل ديگر اين تيم را زدند.
در پايان هفته سي و چهارم آث ميلان و يوونتوس با ۷۶ امتياز در صدر و اينتر با (۶۲) امتياز در مكانهاي بعدي قرار دارند.
بكهام به آرسنال مي رود؟
آرسن  ونگر سرمربي  باشگاه  آرسنال  انگليس  اظهارداشت  احتمال  ارايه پيشنهاد براي  جذب  ديويد بكهام  كاپيتان  تيم  ملي  فوتبال  اين  كشور را بررسي  مي كند.
بكهام  ۲۹ ساله  تمام  طول  رقابت هاي  فصل  جاري  را با زمزمه  بازگشت  به  ليگ  برتر انگليس  سپري  كرده  است .
در همين  حال  ونگر به  روزنامه  نيوز آو ورلد گفت : مبلغي  از بودجه باشگاه  براي  خريد بازيكن  در فصل  نقل  و انتقالات  تابستاني  تخصيص  يافته  و اگر زمينه  جذب  بكهام  فراهم  باشد، اين  مورد را بررسي  خواهيم  كرد.
سرمربي  فرانسوي  آرسنال  تصريح  كرد: اگر همه  چيز مهيا باشد پيوستن بكهام چرا   نه ؟ وي  در سال  ۲۰۰۳ از منچستر يونايتد به  رئال  مادريد ملحق  شد.
تيري آنري:
در مورد صعود تيم ملي فوتبال فرانسه نگرانم
تيري آنري مهاجم  باشگاه  آرسنال  انگليس  تصديق  كرد كه  درموردصعود تيم  ملي  فوتبال  كشورش  فرانسه  به  رقابت هاي  جام  جهاني  سال  ۲۰۰۶احساس  نگراني  مي كند.
تيم  فرانسه  تحت  مربيگري  ريمونددومنش  با ۱۰ امتياز در صدر گروه  چهارم  رقابت هاي  مقدماتي  اروپا قراردارد اما عملكرد اخير اين  تيم  نگراني  هواداران  درمورد قهرمان  سابق  جام جهاني  و جام  ملتهاي  اروپا را افزايش  داده  است .
آنري كه  هم  اكنون  به  خاطر مصدوميت  نيمكت نشين  است ، به  تلويزيون فرانسه  گفت : همه  ما نگران  هستيم  و نمي توانم  بگويم  هر شب  با خيال  آسوده به  خانه  برمي گردم . واقعيت  اين  است  كه  همه  نگرانيم .
آخرين  مسابقه  تيم  فرانسه  تساوي  ۱ بر ۱ با رژيم  صهيونيستي  بود امامهمتر اينكه  آنها نتوانسته اند ديدارهاي  خانگي  خود در ورزشگاه  استاددوفرانس  را پيروز شوند.
آنري  معتقد است : ديدار با اسرائيل  اولين  مسابقه اي  بود كه  واقعا كنترل  آن را در اختيار داشتيم  و دفاع  خوبي  هم  انجام  داديم .وي  خاتمه  داد: در مصاف  با سوييس  هم  فرصت هايي  بدست  آورديم  اما اين اتفاق  به  دفعات  در فوتبال  روي  مي دهد و اهميتي  ندارد.
در اختيار داشتن بازيكناني  صاحب  نام  و بزرگ  در يك  تيم ، صعود مستقيم  آنان  به  جام  جهاني را تضمين  نمي كند و اصلا كافي  نيست .
بعد از قهرماني چلسي در ليگ برتر، نوبت اروپاست
بعد از اولين  قهرماني  تيم  چلسي  در رقابت هاي  ليگ  برتر فوتبال  باشگاه  هاي  انگليس ، خوزه  مورينيو سرمربي  تيم  بلافاصله  توجهش  را به  كسب  قهرماني  درجام  قهرمانان  باشگاههاي  اروپا و چند مسابقه  باقيمانده  از ليگ  معطوف  كرد.
از اين  لحظه  به  بعد مهمترين دغدغه  رومن  آبراموويچ  مالك  ميلياردر باشگاه ، بازي  برگشت  مرحله  نيمه  نهايي  ليگ  قهرمانان اروپا در روز سه شنبه  مقابل  ليورپول  است .در همين  حال  مورينيو اعلام  كرد به  شدت  پيگير مذاكراتش  براي  تمديد قرارداد با چلسي  است  تا مدتي  بيشتر در استمفورد بريج  ماندني  شود.وي  اظهار داشت : بازيكنان  فعلي  چلسي  بسيار هماهنگ  و توانمند و كاملا شايسته  كسب  افتخار هستند.گرچه  آبراموويچ  نيز مدير بسيار لايقي  است  اماگروه  بازيكنان  انگيزه  اصلي  است  كه  مرا براي  ماندن  ترغيب  مي كند.مورينيو افزود: دلم  اينجاست  و احتمال  زيادي  وجود دارد كه  مذاكرات به  نتيجه  برسد.سرمربي  پرتغالي  چلسي  در بخش  ديگري  از اظهاراتش  گفت : هيچكس  نمي تواندمدعي  شود ما سزاوار اين  قهرماني  نبوديم . تيم  ما واقعا عالي  بود و از اين بابت  بسيار خوشحالم .وي  كه  در ماه  اكتبر قهرماني  در جام  اتحاديه  انگليس  را نيز بدست  آورده ، در شروع  كار قراردادي  سه  ساله  به  ارزش  ۲/ ۴ ميليون  پوند در سال  امضا كرد اما اكنون  چانه زني  براي  تمديد قرارداد سه  ساله  به  مبلغ  ۲/ ۵ ميليون  پوند ادامه  دارد.
سم  آلارديس  سرمربي  بولتون  اظهار داشت : من  به  شدت  نسبت  به  كيفيت  داوري در اين  بازي  معترضم .

واليبال صاحب دو تيم ملي مي شود
001182.jpg
گروه ورزشي _ علي شاكري: اعلام دعوت از ۳۴ بازيكن به اردوي تيم ملي واليبال ايران نشان از عزم مسوولان واليبال براي تشكيل دو تيم الف و ب حكايت مي كند، نكته اي كه مدتهاست ذهن رييس فدراسيون و كارشناسان ا ين رشته ورزشي را به خود معطوف كرده است.
واقعيت آنكه واليبال در شرايط فعلي توان تشكيل دو تيم ملي را با قدرت نزديك بهم دارد و اگر پشتوانه هاي كنوني با برنامه ريزي مدون موردتوجه قرار نگيرند واليبال ايران هزينه سنگيني را خواهد پرداخت.يزداني خرم رييس فدراسيون واليبال ايران با درك اين موقعيت به همشهري گفت: تشكيل تيم دوم ملي از مدت ها پيش مطرح بوده است، وليكن درگيري با تشكيل تيم هاي جوانان، نوجوانان و نبود امكانات موجب شد تا آن را به تاخير اندازيم. وي افزود: ما حتي اعتقاد داريم كه وجود تيم دوم با حضور جوانان با انگيزه مي تواند بهترين محرك براي تيم اصلي و «پارك كي ون» باشد و واليبال ايران از رقابت موجود بيشترين بهره را ببرد.
بدين ترتيب روز بيستم ارديبهشت ماه در راستاي عملي شدن اين مهم ۱۶ بازيكن براي تمرينات در تيم الف و ۱۸ بازيكن در تمرينات تيم ب دعوت خواهند شد.
چهار مربي نامزد مربيگري ذوب آهن
مديرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن اعلام حضور اين باشگاه در ليگ برتر واليبال ايران از گفت وگو با چهار مربي داخلي براي به دست گرفتن سكان هدايت اين تيم خبر داد. سعيد آذري در گفت وگو با ايرنا گفت: تا آخر همين هفته با مشخص شدن كادر مربيان نسبت به انتخاب بازيكنان تصميم گيري خواهد شد.
امروز فينال واليبال روز جهاني كارگر
رقابت هاي واليبال كارگران استان تهران كه به مناسبت روز جهاني كارگر از مدت ها پيش آغاز شده است، امروز با انجام ديدار نهايي قهرمان خود را شناسايي مي كند. در ساعت ۱۰ صبح امروز در بازي رده بندي در سالن پارس مينو داروسازي رازك بالاستيك البرز تاير و در ساعت ۱۱ صبح دو تيم پارس مينو و پارس خودرو براي انجام بازي نهايي به ميدان مي روند. سرپرستي اين مسابقات با حميد حق بين است.

دبير با جوكار تمرين كرد
قهرمان المپيك: جواب قانع كننده اي به من نمي دهند
001179.jpg
گروه ورزشي: عليرضا دبير كه  پس  از ناكامي در بازيهاي  المپيك  ۲۰۰۴ آتن ، بلافاصله پس  از بازگشت  به  تهران ، كتف  راست  آسيب  ديده  خود را به  تيغ  جراحان  سپرد، پس  از ماه ها دوري  از تمرينات ، در نخستين  جلسه  تمرين  تيم  ملي  كشتي آزاد ايران  حاضر شد و با مسعود مصطفي  جوكار كشتي گير اهل  شهرستان  ملاير و نايب  قهرمان  بازيهاي  المپيك  آتن  به  مرور فن  و زيرگيري  پرداخت .
دبير، در مورد حضور خود در تمرين  تيم  ملي  كشتي  آزاد ايران  اظهار داشت : كميته  فني  فدراسيون  كشتي  رسما از من دعوت  كرد تا در اردوي  تيم  ملي  ايران  حاضر شوم  و اين  اولين  جلسه اي  است  كه پس  از بازيهاي  المپيك  آتن  در اردو حاضر شده ام . وضعيت  من  هنوز معلوم  نيست و حضور من  در تمرينات  تيم  ملي  ايران  نامشخص  است .
دبير اضافه  كرد: جواب  قانع  كننده  اي  نگرفته ام . نه  پزشك  و نه  فدراسيون پزشكي  ورزشي ، جواب  قانع كننده  اي  به  من  نمي دهند و وضعيت  من  هنوز در پرده  ابهام  است .
وي  در پاسخ  به  اين  سئوال  كه  آيا به  رقابتهاي  انتخابي تيم  ملي  كشتي  آزاد ايران  در اوايل  تيرماه  امسال  خواهد رسيد يا نه ، اظهار داشت : بايد كميته  فني  فدراسيون  كشتي  و مربيان  تيم  ملي  در مورد من  تصميم گيري  كنند كه  آيا در رقابتهاي  انتخابي  شركت  كنم  يا اينكه  شركت  نكنم . اين  مساله  بستگي  به  نظر كادر فني  تيم  ملي  ايران  دارد و نه  من. دارنده  چهار مدال  طلا و نقره  جهان  در مورد مرور فن  شنبه  شب  خود با مسعود مصطفي  جوكار چنين  گفت : براي  اولين  جلسه  بد نبود اما براي  من مهم  اين  است  كه  خوب  تمرين  كنم . اميدوارم  كه  فدراسيون  پزشكي  ورزشي  بتواند جواب  قانع كننده  اي  به  من  بدهد.

جشنواره ميني گلف در مجموعه انقلاب برگزار مي شود
ايسنا: رئيس انجمن ميني گلف ايران از برگزاري جشنواره ميني گلف با حضور چهار هزار نفر و آموزش رايگان گلف به اين خانواده ها خبر داد.
احمد خسروي كه در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، هدف اصلي برگزاري اين جشنواره را همگاني كردن ورزش گلف معرفي كرد و اظهار داشت: جشنواره ميني گلف خانواده ها در روزهاي نوزدهم و بيستم خرداد در زمين تنيس مجموعه ورزشي انقلاب برگزار مي شود كه بي ترديد برگزاري اين جشنواره مهم ترين حركت در همگاني كردن گلف به شمار مي رود و به منظور آشنايي بيشتر مردم با اين ورزش در حاشيه اين جشنواره آموزش رايگان گلف براي خانواده ها درنظر گرفته شده است.

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |