دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین- ندا شریف: تنوع رنگ‌های پاییزی را به خانه آورید.

- رنگ پرتقالی یادآور کدوتنبل، آتش و برگ‌های پاییزی است. رنگ پرتقالی دیوار الهام از پاییز است به خصوص اگر در ترکیب با رنگ شتری ملایم و صدری باشد. انتخاب پرده ابریشمی براق و فرش بزرگ به فضا رسمیت ‌می‌دهد.

- رنگ کارامل جزو رنگ‌های خنثی است. اما دیوار این اتاق ناهارخوری، جزو رنگ‌های گرم است. رومیزی کتانی، ترکیب و تضاد مبلمان با لوستر و ظروف سفالی اتاق را خاص کرده است.   

- رنگ قرمز تیره در این تصویر با رنگ کرم در قسمت پایین دیوار متعادل شده است. پارچه‌ رومبلی پاییزی و صندلی‌های فلزی مشکی حالت مدرن به فضا داده‌اند.

- در این اتاق که به فضای بیرون راه دارد، رنگ قرمز تیره، سقف تا کف را در برگرفته است. میز ناهارخوری از موکت طوسی و دکوراسیون اتاق متمایز شده است. میوه و گل‌های تازه و میوه نمادی از طبیعتند.

- در این اتاق طبیعت با مدرن بودن مرتبط است. دیوارهای نارنجی قوی و زمینی است و مجسمه سفید فضا را منحصر کرده است. صندلی چرمی، فرش راه‌راه (گورخری) و میزی که تنه درخت است، حالت طبیعی به محیط داده است.

- نارنجی، خاکستری و کرم، پالت رنگ شیکی بوجود می‌آورند. در تصویر از رنگ کدوحلوایی برای دیوارها استفاده شده است و رنگ‌های خنثی به محیط آرامش داده است. دکوراسیون نقره‌ای و شیشه‌ای محیط را شاد کرده است.

- هنگام رنگ آشپزخانه خلاق باشید. دیوارها را خنثی و کابینت‌ها را قرمز کنید، وسایل را نقره‌ای انتخاب نمایید تا نتیجه شگفت‌آور و شادی داشته باشید.

- این دیوار نارنجی حس سرمای پاییز را خنثی می‌کند. نیمکت، پتوی چند رنگ و تابلوها به محیط آرامش می‌دهد. رنگ سفید در و سقف در برابر رنگ دیوار بسیار متمایز است.

- نوارهای افقی در دو رنگ نمای خوبی به دیوارهای اتاق ناهارخوری داده است. مبلمان و کف‌پوش ساده هستند و شیئ تزیینی روی میز جلوه خاصی به اتاق داده است.

- این اتاق قرمز کلاسیک و شیک است. انتخاب صندلی جدید، سفید و بدون دسته، محیط را تمیز نشان می‌دهد و  مبل چرمی ترک گرمی ایجاد کرده است. فرش راه‌راه جالب و پنجره‌های بزرگ امکان استفاده از نور طبیعی را فراهم کرده است.

کد خبر 102058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز