پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دمای هوا طی روزهای دوازدهم و سیزدهم فرودین در برخی نقاط کشور خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی پیش بینی کرد دمای هوا در روزهای پنجشنبه 12 وجمعه 13 فروردین ماه سالجاری در استان خراسان شمالی و در روز جمعه در استان خراسان رضوی بین 5 تا 10 درجه کاهش یابد.

بر اساس این گزارش طی روز جاری احتمال بارش باران و در برخی موارد همراه با تگرگ در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و قسمت‌های شمالی خراسان رضوی موجب آب گرفتگی معابر شده ضمن اینکه در همین روز دریای خزر مواج است.

همچنین طی روز جمعه 13 فروردین ماه مناطق شمالی و شرقی استان خراسان رضوی به سبب رگبار باران و گاهی همراه با رعد برق و تگرگ، آب گرفتگی معابر عمومی رخ خواهد داد. علاوه بر اینکه احتمال اختلال در تردد جاده‌ای در مناطق سردسیر به سبب بارش برف دور از انتظار نیست.

در این گزارش پیش بینی شده است هوای تهران طی روز جاری 12 فروردین نیمه ابری و در برخی مناطق همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود. همچنین فردا 13 فروردین ماه سال 1389 هوای تهران صاف، نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

در این گزارش احتمال وجود گرد و خاک طی روزهای 12 و 13 فرودین در استان خوزستان پیش بینی و اعلام شده است. به غیر ازاستان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، نقاط شمالی سیستان و بلوچستان و استان گلستان که در روز 13 فروردین ماه احتمال بارش باران در آنها وجود دارد هوای دیگر نقاط کشور صاف، نیمه ابری و در برخی مناطق همراه با وزش باد خواهد بود.

کد خبر 104049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز