یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۵ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

گروه ورزشی: پیروزی استقلال تهران و سایپا در مقابل2 تیم خوش‌ترکیب و آماده استقلال اهواز و ذوب‌آهن باعث شد تا در صدر جدول حرکت موازی تیم‌های صدرنشین ادامه پیدا کند.

اگرچه سایپا در تهران به مصاف ذوب‌آهن رفت و با دو گل خلیلی و یزدانی و بدون حضور دایی پیروز شد، اما استقلال تهران در اهواز و بدون صادقی، اکبرپور، انصاریان و یاورزاده توانست طی یک بازی سریع و پرشتاب و با تک گل یوسفی که بهترین بازیکن زمین بود، بر استقلال اهواز پیروز شود تا پرسپولیس بتواند یک پله بالاتر بیاید و در رده سوم قرار گیرد.

استقلال خیلی حساب‌شده  درمقابل استقلال اهواز بازی کرد و میانه میدان را طی نود دقیقه از دست نداد. هاشمی‌زاده، کاظمی، یوسفی، طالب‌نسب و بائو، کنترل بازی را در دست داشتند و در نهایت محسن یوسفی در دقیقه 33 با ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه، تک‌گل استقلال را به‌ثمر رساند تا استقلال با تفاضل گل کمتر در تعقیب سایپا باقی بماند. حالا رقابت در صدر جدول بین سایپا، استقلال و پرسپولیس دیدنی خواهد بود.

پرسپولیس بدون چند بازیکن اصلی خود و طی یک بازی سخت‌ و پربرخورد  توانست با تک‌گل مهرزاد معدنچی سه امتیاز جانانه از صبا باتری بگیرد. این سه امتیاز پرسپولیس را نیز در کورس قهرمانی قرار داد. دنیزلی با چنگ و دندان از این یک گل دفاع کرد تا هفته آینده و با بازگشت بازیکنان آسیب دیده و سفر کرده، بتواند با تیم اصلی خود به میدان برود.

سایپای صدرنشین درمقابل تیم خوش ترکیب ذوب‌آهن به پیروزی رسید تا به صدرنشینی خود در لیگ ادامه دهد. گل روحیه‌بخش خلیلی سایپا را پیش انداخت.  راه‌آهن با ملوان بدون گل مساوی کرد تا همچنان در قعر جدول باقی بماند.

ابومسلم در مشهد به یک پیروزی حساس رسید و سپاهان در مقابل مس کرمان تن به مساوی یک بر یک داد. شیرازیها نیز در یک نبرد برابر به تساوی یک بر یک رسیدند و پیکان در یک بازی زیبا وبا دوندگی بسیار موفق شد پاس را دو بر یک شکست دهد. همایون شاهرخی در اولین حضورش بعد از مجید جلالی تن به این شکست داد.

پنج تیم پایین جدول از جای خود تکان نخوردند، اما پیکان با پیروزی درمقابل پاس دوپله بالاتر قرار گرفت.

سایپا با تکیه بر نیروی گروهی خود و رهبری علی دایی از روی نیمکت به امتیاز 27 رسید تا نگران پیروزی حریفان نزدیک به خود نباشد. سایپا و استقلال تهران سایه به سایه یکدیگر پیش می‌روند و پرسپولیس، استقلال اهواز و سپاهان در تعقیب این دو تیم به‌دنبال فرصتی می‌گردند تا بتوانند در مثلث بالای جدول قرار گیرند.

تابلوی نتایج لیگ برتر

  • سایپا 2- ذوب‌آهن یک
    گلها: محسن خلیلی (60) و داریوش یزدانی (90) برای سایپا
    رجب زاده(73) برای ذوب آهن
  • پرسپولیس یک – صبا باتری صفر
    گل: مهرزاد معدنچی (51)
  • پیکان 2- پاس یک
    گلها: علی کریمی (14) برای پاس و محمدرضا طهماسبی (63) و ایمان حیدری(88) برای پیکان
  • راه‌آهن صفر- ملوان صفر
  • ابومسلم یک- فولاد صفر
    گل:سعید خانی (26 ) برای ابومسلم
  • سپاهان یک – مس کرمان یک
    گل‌ها: صابر میرقربانی(5) برای مس و هادی عقیلی برای سپاهان (65- پنالتی)
  • برق یک- فجر سپاسی یک
    گل‌ها: محمد مطوری (51) برای برق و هاشم بیگ‌زاده (67) برای فجر
  • استقلال تهران یک- استقلال  اهواز صفر
    گل: محسن یوسفی(33)
کد خبر 10642

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز