همشهری آنلاین: زوجی کره‌ای که نوزادشان بر اثر گرسنگی فوت کرده، به اتهام اعتیاد به بازی آنلاینی که موضوع آن پرورش نوزادی مجازی بوده است، مقصر شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پدر 41 ساله و راننده تاکسی و همسر 25 ساله اش محکوم به تحمل دو سال حبس در زندان شدند اما محکومیت همسر به دلیل بارداری وی تعلیق شد.

این زوج روزانه 10 ساعت از زمان خود را در مراکز بازی‌های رایانه‌ای آنلاین به منظور پرورش نوزادی مجازی سپری می‌کردند در حالیکه روزانه تنها یک بطری شیر به نوزاد خود می‌رساندند.

این نوزاد که به صورت نابالغ و زودرس متولد و وزن او 2.25 کیلوگرم بوده است معمولا توسط مواد فاسد تغذیه می‌شده و در صورت شنیده شدن گریه‌اش که ناشی از گرسنگی بوده مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفت.

این زوج شبانگاهی در ماه سپتامبر پس از اتمام بازی شان به خانه بازگشتند، با جسد بی‌جان نوزاد خود مواجه شدند و پس از اینکه کالبد شناسی دلیل مرگ نوزاد را سوء تغذیه اعلام کرد، متواری شدند.

بر اساس گزارش تلگراف، این پرونده باعث بهت زدگی در کره جنوبی شد و نگرانی هایی را در رابطه با جدی بودن اعتیاد به اینترنت و بازی های رایانه ای برانگیخت دولت کره جنوبی تعداد معتادان اینترنتی این کشور را در حدود دو میلیون نفر تخمین زده است.

کد خبر 108576

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز