دوشنبه ۷ تیر ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین : دبیر ستاد عمره دانشگاهیان با اشاره به آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره از 19 تیرماه، گفت:

کاروان بندی و اطلاعات کامل پرواز دانشجویان بر روی سایت عمره دانشگاهیان اعلام شده است و متقاضیان برای اطلاع می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه نسبت به دریافت اطلاعات خود اقدام کنند.

محمد زارع در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پروازها با دو کاروان دانشجویان پسر از 19 تیر ماه آغاز می‌شود، گفت: اعزام دانشجویان و اساتید تا هفتم مرداد ماه انجام خواهد شد.

وی گفت: در این مرحله 9 هزار نفر به حج عمره دانشگاهیان اعزام خواهند شد که در این میان شش هزار سهمیه مربوط به دانشجویان پسر، یک‌هزار سهمیه مربوط به زوج‌های دانشجو (دوهزارنفر) و یک‌هزار نفر نیز سهمیه اساتید است.

زارع با بیان اینکه امسال در دو مرحله اعزام‌ها انجام خواهد گرفت، افزود: در مرحله اول، پروازها از 19 تیر ماه آغاز و تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد، اما اعزام جدی عمره دانشگاهیان در بهمن و ‌اسفند ماه سال جاری و فروردین ماه سال90 انجام می‌شود.

دبیر ستاد عمره دانشگاهیان همچنین در خاتمه خاطرنشان کرد: برای مرحله دوم اعزام‌ها مجددا ثبت نام انجام و سهمیه‌ها تعیین می‌شود که احتمالا ثبت‌نام برای مرحله دوم در آبان ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 110530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز