همشهری آنلاین: رئیس ستاد حج عمره دانشگاهیان وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: امسال 9 هزار دانشجو و استاد به تدریج به حج عمره مشرف می‌شوند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، جلیل دارا در مصاحبه با شبکه خبر، با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان و استادان از امروز آغاز و تا هفتم مرداد ادامه دارد افزود: دانشجویان و استادان از 9 استان کشور از جمله تهران به حج عمره اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه به علت برخی مشکلات ایجاد شده از سوی دولت عربستان، امسال دختران مجرد به حج عمره اعزام نمی‌شوند گفت: امسال 6 هزار پسر مجرد 2 هزار زوج جوان و یک هزار نفر استاد به تدریج به حج عمره مشرف می‌شوند.

مدیر کل فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره برنامه های این وزارتخانه برای دانشجویان عمره گزار گفت:ما برای قبل و بعد از اعزام دانشجویان برنامه های فرهنگی برگزار می کنیم.

دارا افزود: قبل از اعزام دانشجویان حدود 80 همایش برگزار می‌کنیم و در زمان تشرف دانشجویان، استادان مجرب برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته حدود 27 هزار دانشجو و استاد به حج عمره اعزام می شدند و این اعزام امسال به 9 هزار نفر کاهش یافته است، علت آن را تاخیر در اعزام‌ها به حج عمره بیان کرد.

کد خبر 111269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز