یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: خبرگزاری موج در سال 1381 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسید

این خبرگزاری در راستای فعالیت‌های موسسه فرهنگی خبر مرور وقایع جهان که با مطالعه و تحقیقات فراوان نظری و کاربردی میدانی و کتابخانه‌ای و بررسی سایر خبرگزاری‌های موفق دنیا شکل گرفت.

موسسان و هیات مدیره که بدون وابستگی دولتی با اطلاعات کافی در تلاش در استفاده از فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم بودند، در نتیجه توفیق ایجاد اولین خبرگزاری خصوصی را با مدیریت مسئولی دکتر محمود رضا امینی که از فعالان صحنه خدمت رسانی به نظام اسلامی و مردم در جمهوری اسلامی خصوصا در صحنه فرهنگ است، یافتند.

چشم انداز فعالیت‌های خبرگزاری موج:

موسسه موج، مجموعه‌ای بین المللی و عملگرا است. موج همواره می‌کوشد با اولویت در ارائه خدمات شبکه الکترونیکی و اطلاع رسانی در حیطه اقتصاد و بازرگانی رابطه سودمندی با گروه‌های ذینفع برقرار و توسعه بخشد.

حرکت موج بنحوی است که فضای لازم و مناسب با ارزش‌های دینی، اخلاقی اسلامی در رقابتی سالم و علمی برای همه اقشار در حیطه اقتصاد خرد و کلان را فراهم سازد و با پایبندی به رعایت اصول فوق و نیز بهره برداری از فناوری روز رقابت چشمگیری با سایرین خواهیم نمود.

همچنین تلاش خواهیم کرد از هر گونه فرصت مناسب برای جذب بیشتر سرمایه‌ها در مسیر توسعه و پویایی کشور و جلوگیری از انحرافات در حوزه اقتصاد و با ارائه خدمات کیفی و کمی، راه‌های مناسب را پیش روی فعالان حوزه اقتصاد قرار داده و از این بابت برتری رقابتی نسبت به سایرین داشته باشیم و کمبود اطلاع رسانی و ارائه خدمات صحیح و دقیق در این رابطه را پوشش دهیم.

منبع مورد استفاده برای این مدخل

کد خبر 111853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز