یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر نخستین سرویس‌دهنده فارسی وبلاگ در اینترنت اعلام کرد قصد دارد این سایت را به فروش رساند

persianblog

همزمان با نهمین سالگرد فعالیت پرشین بلاگ، مدیر این سروس‌دهنده اعلام کرده که قصد دارد به زودی این مجموعه را واگذار کند.

به گزارش ایتنا، پس از پیدایش وبلاگ در اینترنت، و با معرفی این پدیده در ایران و شکل‌گیری موج وبلاگ‌نویسی در کشورمان، ‌پرشین بلاگ نخستین سرویس‌دهنده ایرانی بود که توانست به ارائه سرویس فارسی وبلاگ به انبوه کاربران در ایران و جهان بپردازد و به عنوان اولین سرویس‌دهنده رایگان در پهنه اینترنت ثبت گردد.

به این ترتیب شمار وبلاگ‌نویسان فارسی در جهان با رشد تصاعدی روبرو شد و رتبه دوم وبلاگ‌نویسی دنیا را از آن ایران نمود.

پس از آن سرویس‌های دیگری مانند «بلاگ‌اسکای» و «بلاگفا» نیز متولد شدند که هم افزایش نرخ وبلاگ‌های فارسی، و هم ازدیاد سرویس‌های حرفه‌ای فارسی بر روی اینترنت را به ارمغان آوردند.

پرشین‌بلاگ پس از مدتی دچار تغییراتی شد و مدیریت آن واگذار گردید، و البته با حمله هکرها به آن، نشانی آن نیز به persianblog.ir تغییر یافت.

اکنون و در نهمین سال فعالیت این سرویس‌دهنده فارسی وبلاگ، نخستین خبر این سایت نشان‌دهنده آن است که پرشین بلاگ واگذار می‌شود.

مهدی بوترابی مدیر این سایت با اعلام «تضمین بیشتر و گسترش فعالیت‌های سایت در اینترنت» به عنوان دلیل تصممیم خود افزوده: «مالکیت سایت پرشین بلاگ به عنوان نخستین سرویس دهنده وبلاگ فارسی از طریق پیشنهاد و مذاکره واگذار می‌گردد.
پرشین بلاگ در نهمین سال فعالیت خویش و به منظور تضمین بیشتر و گسترش فعالیت‌هایش در جامعه مجازی و اینترنت از طریق پیشنهاد و مذاکره به علاقه‌مندان واجد شرایط واگذار می‌شود.»

وی همچنین تاکید کرده که: بدیهی است خدمات سایت چون گذشته ادامه خواهد داشت و از این جهت مشکلی متوجه کاربران نخواهد بود.

 

کد خبر 112327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز