چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش 21 دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی خبرداد و با اشاره به کاهش 4 هزار تومانی قیمت انواع سکه در بازار داخلی، قیمت سکه طرح جدید را 292 هزار و 500 تومان اعلام کرد

Gold Price

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر در مورد کاهش قمت طلا و سکه گفت: به دلیل با ارزش شدن سهام، بسیاری ازسرمایه گذاران طلاهای خود را به سهام تبدیل کردند که همین امر باعث افزایش عرضه طلا در بازارهای جهانی شده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه افزایش عرضه نیز باعث کاهش قیمت طلای جهانی شده است، قیمت هر اونس طلای جهانی را یکهزارو 164 دلار اعلام کرد و افزود: قیمت هر اونس طلای جهانی امروز نسبت به روز گذشته با کاهش 21 دلاری مواجه شده است.

وی قیمت طلای داخلی را نیز تابعی از قیمت طلای جهانی دانست و تصریح کرد: در پی کاهش قیمت طلا، قیمت هر قطعه سکه نیز در بازار داخلی نسبت به روز گذشته با کاهش 4 هزار تومانی مواجه شده است.

کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را امروز 310 هزار تومان، طرح جدید را 292 هزارو 500 تومان، نیم بهار آزادی را 148 هزار تومان و ربع سکه را نیز 74 هزار و 500 تومان اعلام و بیان کرد: قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار نیز امروز 29 هزارو 500 تومان است.

وی در مورد پیش بینی وضعیت بازار طلای جهانی و داخلی گفت: با توجه به کاهش معاملات بورسها و تعطیلات تابستانی شرکتها و موسسات مالی، کاهش قیمت سکه موقتی است

کد خبر 112575

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز