همشهری آنلاین: در اولین شب از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا برابر پاناتینایکوس به پیروزی 5 بر 1 دست پیدا کرد.

valencia

به گزارش فارس، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه شب آغاز شد.


از گروه اول اینترمیلان، مدافع عنوان قهرمانی برابر توئنته انشد هلند به تساوی دو بر دو تن داد. در این دیدار که به توقف نگران کننده‌ اینتر ختم شد، جانسن 20 و میلیتو (گل به خودی 30) برای تیم میزبان گلزنی کردند و گل‌های اینتر را اسنایدر 14 و اتوئو 41 به ثمر رساندند.


در دیداری دیگر از این گروه وردربرمن در خانه خود برابر تاتنهام به تساوی دو بر دو رسید.
در این دیدار آلمیدا 43 و مارین 48 برای نماینده آلمان موفق به گلزنی شدند و پاسانن (گل به خودی 12) و کروچ 18 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.

از گروه دوم، بنفیکا با دو گل از سد نماینده رژیم صهیونیستی (هاپوئل تل‌آویو) گذشت.
گل‌های بنفیکای پرتغال را لوئیزائو 20 و کاردوسو 68 به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار از این گروه، المپیک لیون فرانسه موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر شالکه 04 آلمان به پیروزی برسد. تک گل پیروزی بخش لیون را باستوس در دقیقه 21 به ثمر رساند.

از گروه سوم، بورسا اسپور ترکیه در خانه خود تحقیر شد و برابر والنسیا، نماینده آماده اسپانیا تن به شکست 4 بر 0 داد. کاستا 16، آدوریس 41، هرناندس 68 و سولدادو 76 موفق به گلزنی شدند.
در دیگر دیدار از همین گروه دو تیم منچستریونایتد و گلاسکو رنجرز به تساوی بدون گل رضایت دادند. این تساوی خارج از خانه برای رنجرز در حکم یک پیروزی بود.

از گروه چهارم، کپنهاگن دانمارک برابر رابین کازان روسیه به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد. آن‌دویه در دقیقه 87 گلزنی کرد.
در دیگر دیدار مهم این گروه، بارسلونا که در هفته دوم لالیگا به شکست خانگی تن داده بود با 5 گل از حریف یونانی خود پذیرایی کرد تا ثابت کند که تحقیر برابر هرکول‌ها تنها یک حادثه بوده است.


در این دیدار لیونل مسی در دقایق 22 و 45، داوید ویا 33، پدرو رودریگز 78 و دانیل آلوس 91 برای بارسلونا گلزنی کردند. تک گل پاناتینایکوس را گووو در دقیقه 20 به ثمر رساند.

 

messi-villa

 

کد خبر 116153
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز